Leggen Skrevet 11. mai 2005 Skrevet 11. mai 2005 (endret) Har akkurat lært meg herbalism, men leter etter en fin plass å plukke blomster. Jeg finner en del blomster, men det hjelper ikke når jeg må ha 125 i herbalism skill når jeg har 0. Er horde btw. Endret 11. mai 2005 av Leggen
Leggen Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Skrevet 11. mai 2005 aaahhh, fant nettop ut at jeg hadde en Herb radar^^, så nå har skillen steget noen få hakk.
dnthalhuk Skrevet 11. mai 2005 Skrevet 11. mai 2005 dra til Lowbie steder, Silverpine, Undershity, Mulgore og Durotar.
darkness| Skrevet 12. mai 2005 Skrevet 12. mai 2005 aaahhh, fant nettop ut at jeg hadde en Herb radar^^, så nå har skillen steget noen få hakk. Hehe. kjekk å ha den, ja.
Kirikiri Skrevet 12. mai 2005 Skrevet 12. mai 2005 Du burde laste ned en UI Addon som heter Gatherer fra Norganna: http://norgs.internutter.org/ Veldig kjekk, den setter ikoner over hvilke planter du har plukket hvor, både på stort og lite kart. Dra tilbake til newbie areas for de første blomstene, og så jobber du deg oppover derfra. Blomstene følger area levels ganske greit, så det er bare å finne et kart over area levels, og plukke det du finner de forskjellige stedene. Kirikiri
World Of Warcraft Skrevet 12. mai 2005 Skrevet 12. mai 2005 utrolig bra herb sted ( low lvl ) er Teldrassil for alliance
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå