Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet
men med dampbad blir det ihvertfal veldig fuktig og varmt! :(

Vannbad du mener? Vi har 16 vannbad som står å surrer på 90 grader konstant + 2 store ovner som durer mellom stek og damp og et lass med varmeskap og 6 gass komfyrer som står konstant på...blir godt å varmt da :cry:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siste dag på jobben i natt. Sjefene mener det ikke lønner seg og ha døgnåpent, og stenger derfor butikken på natten.

Mao: Jeg har fått sparken.

Litt trist, i og med at jeg likte den slappe jobben som nattevakt. :D

Skrevet
Årh...gruer meg til å jobbe i morgen...I dag var det 37 grader på det meste på kjøkkenet  :yucky:

Stakkars mat :no:

Stakars mat?! det står på kjøl som holder 2+ grader og frys som holder -10 grader :hrm:

Øh.. kjøleskapet kunne vert opent! Jeg kunne jo ike lukte at det var lukket!

Skrevet

Vannbad du mener? Vi har 16 vannbad som står å surrer på 90 grader konstant + 2 store ovner som durer mellom stek og damp og et lass med varmeskap og 6 gass komfyrer som står konstant på...blir godt å varmt da :cry:

Det er ikke vann oppi der tror jeg, men du vet vel mer enn meg! :) tter det jeg forstått er jo du profesjonell?

Skurupu: Du hadde vel noen vanlige skift også?

Skrevet (endret)
*Masse kvalme cola-bokser*

Cola anyone? :p

:sick:

Note to myself: Må aldri igjen finne på å drikke 0.5 liter med jordbærmelk på under 3 min.

Blir fort kvalm av melkeprodukter. :shrug:

Endret av ehs5
Skrevet
På kjøkkenet på melkebaren vet jeg ikke om det er så varmt, men med dampbad blir det ihvertfal veldig fuktig og varmt! :(

ka søren e en melkebar? :dontgetit:

En kafé eller no.

Skrevet

Det er ikke vann oppi der tror jeg, men du vet vel mer enn meg! :) tter det jeg forstått er jo du profesjonell?

Skurupu: Du hadde vel noen vanlige skift også?

Joda, jeg jobbet kveldskift annenhver Torsdag. Men det gidder jeg ikke lenger. Skal uansett søke heltidsjobb til høsten.

Skrevet
kvalme colabokser? :o nei fysj sånn sier man da ikke

Jo, det gjør jeg. Jeg hater masse kullsyre.

slemme gutten , cola er nerder blod

mmm tyrker er godt :D

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...