Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Hvorfor fikk du 10% ÜberNabben? Uansett hvorfor, så er jeg helt sikker på at det var vel fortjent.

 

Edit: Så det nå. Jeg synes ikke synd på deg.

Det er fordi du ikke har selv fått en eller annen teit warn :roll:

Neivel?

Afseth  Warned on 22/03/2005 : 22:18

Added to warn level

"Jævla nisse."

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
:innocent:

:lol:

 

Men folkens, nå lar vi dette ligge. Folk får advarsler hele tiden, men aldri uten å ha brutt en regel. Jeg fortjente det, og det gjør alle andre som har fått advarsel også. Enten advarselen er teit eller ikke, og uansett hvor regelkåt moderatorene er eller ikke.

Lenke til kommentar
Hvorfor fikk du 10% ÜberNabben? Uansett hvorfor, så er jeg helt sikker på at det var vel fortjent.

 

Edit: Så det nå. Jeg synes ikke synd på deg.

Det er fordi du ikke har selv fått en eller annen teit warn :roll:

Neivel?

Afseth  Warned on 22/03/2005 : 22:18

Added to warn level

"Jævla nisse."

Vel, jeg fikk warn fordi jeg svarte teit til en fyr(med "omfs omfs omfs!!!". Og resten av innlegget var seriøst! I so4!

Og det innlegget ble sletta..

Fikk en warn fordi jeg svarte med en smiley her.

Og fikk fjerna en for stor avatar warn. Så jeg har 20% nå.

Jeg ville ikke gitt warn tilmegselv på de grunnlagene.

EDIT: OK, kanskje jeg starta en spam gereie utenvilje. Men selføgelig får jeg warn.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Altså, warn gjør jo egentlig ingenting, så lenge dere holder dere på matta?

 

Har 10% nå, 2 gamle advarsler er fjernet, og jeg fortjente to av tre. Uansett bryr jeg meg ikke, det er langt til 100%.

Tja, kan jo si jeg reagerer litt. Skal ikke nevne navn. Men visse folk jeg trodde ikke var så streng gir meg sånne warns? Huff..

EDIT: Ene vet jeg ikke liker 14tiser. jeg var 14 og svarte med en smiley = warn.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Synest at 10% for "jeg skal ikke på iron mayden kosnert" var litt overdrevet, men greit nok.

 

De andre 10%'ene fortjente jeg.

Altså, når det var 50 stykker som svarte det er det klart det er teit.

Han spør, vi svarer. Skal du på konserten? Nei, det skal jeg ikke.

Hadde tråden vært noe ala "Hvem skal på Maiden-konsert?" hadde jeg ikke svart, men han spurte jo meg direkte ("Skal du på Maiden-konsert?").

 

Men warn er egentlig ingenting, det er først når man får ferie at det er kjipt.

Endret av SteffyBoy
Lenke til kommentar
MEN! I går, så mente et enstemmig forum omtrent, at jeg var en dårlig kjæreste, og knapt fortjente å ha en. I dag, så er det galt når jeg ikke finner meg i at noen her sier at kjæresten min er stygg. Er det rart jeg blir forbannet?

 

Kjempeglad i Stine jeg... :love:

Huff, for en gjeng. Slik oppførsel bør straffes hardt med MINST 20% ekstra på adversels-o-meteret. :hrm:

Lenke til kommentar
Synest at 10% for "jeg skal ikke på iron mayden kosnert" var litt overdrevet, men greit nok.

 

De andre 10%'ene fortjente jeg.

Altså, når det var 50 stykker som svarte det er det klart det er teit.

Han spør, vi svarer. Skal du på konserten? Nei, det skal jeg ikke.

Hadde tråden vært noe ala "Hvem skal på Maiden-konsert?" hadde jeg ikke svart, men han spurte jo meg direkte ("Skal du på Maiden-konsert?").

 

Men warn er egentlig ingenting, det er først når man får ferie at det er kjipt.

Uansett om trådtittelen stiller et så direkte spørsmål er det ikke nødvendig med 50 brukere som sier det, fordi en liten gruppe startet å poste kun den kommentaren. Siste ordet er mye brukt på forum, der alt egentlig bare er spam, men her blir det slått ned på.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...