Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noe dritt med mascara og briller. Får hele tiden øyevippene borti brillene, men det ser så kjipt ut uten mascara om du tar av deg brillene..bah :dontgetit:

5896231[/snapback]

Når man er på ur synes jeg man skal slippe og bruke/tenke på sminke :) Man kjører så fort at ingen ser øynene ens uansett :wee: Forresten, tar øyenvippene dine borti glasset? Kjøp deg nye, jeg kan bruke brillene under mine,helt uten prob :)

 

 

Alle vet da vell hva Eyeliner, kaskara, pudder etc er, uansett kjønn? :blink:

5896234[/snapback]

Jeg har visst det før, men glemmer det fort ;)

 

 

oioioi! kan vi prate om noe annet en sminke?

5896642[/snapback]

Dude ignorerer du alle andre enn meg og Jocke?

 

 

Hvorfor er du våken nå da Bundy? :ohmy: Snille gutter skulle vært i sengs for lengs.

5896820[/snapback]

Åh, jeg er en snill gutt! får jeg kake? :dribble:
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Kaste papir i en kontainer, dra på jobb, kjede meg i 8 timer, så er det LAN. :fun:

 

Du da?

5897068[/snapback]

sitte hjemme å kose til rundt 5-tia så skal jeg på besøk :)

 

hva jobber du som?

Lenke til kommentar
God morgen :)

 

Jeg skal slappe av bare :S

de andre drar på hytta nå, og har huset for meg selv til jeg velger å dra på hytta en tur ;P

5897231[/snapback]

 

Du kan velge å ikke dra på hyttetur også :innocent:

 

Jeg har ikke vært med familien på ferie siden jeg var 14 eller noe.. Hadde det kjekkest hjemme... det sier kanskje mer om feriene til familien min enn hvor kjekt det er å være hjemme :!:

 

Du kan ha jentebesøk ;)

Lenke til kommentar

heh, jentebesøk blir det forhåpentligvis en dag :p (ikke tenk koffert bare fordi jeg er hjemme alene) har ikke snakket med henne på en stund, men tenkte å spørre om hun ville spise med meg en kveld.. har følt jeg trenger å snakke med henne ei stund, men ikke fått tid osv.

 

Jeg var sist på hytta sommerferien mellom 8. og 9. klasse.. var vel kanskje 15 ca. så er ikke så artig der eller..

Det er bare påsken det er jevnaldrede som jeg kjenner der.. da folk fra både østlandet oslo osv. har ferie samtidlig..

 

det som er skummelt er at jeg har 300 kr. til jeg evt. kommer på hytta eller får stipend.. Men stipend kommer vel før helligdagene kommer vel ? :innocent:

Lenke til kommentar

Jeg skal i hvert fall ikke jobbe så særlig mye mer på russebussen. I går var det slik at 20 jenter møtte opp, og rundt 8 av oss følte oss overflødige så jeg skal heller bruke påskeferien på å trene. Skal shoppe litt i dag jeg også, er egentlig blakk, men har fått låne kjærestens bankkort. :D

Lenke til kommentar

Morn, morn, hva skjer?

 

Sto opp klokka ni i dag, jeg. Mobilen lå ute i gangen og jeg har glemt å skru av vekkerklokka, så da larma Schnappi, das kleine krokodil. Måtte spurte og hente den før hele huset ble vekket. Da jeg gikk og la meg igjen, var jeg for opplagt til å sove. :(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...