Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
:hmm: Tror jeg akkurat eide meg selv?

5895431[/snapback]

Du klarte visst det ganske greit uten hjelp, ja. :)

Oppmerksomhet får de, men bare ikke så mye rundt sminkebordet :wee:

5895431[/snapback]

La meg ta et ganske konkret eksempel. Du har en kjæreste, og ønsker å si at hun er pen, vel, og da sier du nettopp det. Da kommer hun garantert til å parere dette med ett eller annet i nærheten av «...ja, men synes du ikke jeg ser blek/sliten/småsyk ut?», det skal ikke være lett å komme med komplimenter. Om du da sier «nei, absolutt ikke, liker måten du har lagt rougen på» eller noe annet spesifikt kommer det nok et stille og litt overrasket smil i retur.

Lenke til kommentar
:hmm: Tror jeg akkurat eide meg selv?

5895431[/snapback]

Du klarte visst det ganske greit uten hjelp, ja. :)

Oppmerksomhet får de, men bare ikke så mye rundt sminkebordet :wee:

5895431[/snapback]

La meg ta et ganske konkret eksempel. Du har en kjæreste, og ønsker å si at hun er pen, vel, og da sier du nettopp det. Da kommer hun garantert til å parere dette med ett eller annet i nærheten av «...ja, men synes du ikke jeg ser blek/sliten/småsyk ut?», det skal ikke være lett å komme med komplimenter. Om du da sier «nei, absolutt ikke, liker måten du har lagt rougen på» eller noe annet spesifikt kommer det nok et stille og litt overrasket smil i retur.

5895589[/snapback]

Hmm... *skrive ned*

 

Hva er rouge?

 

Tror jaggu me jeg skal få meg en innføring i hva ting er for no jeg, føler meg dum :blush:

 

Still i'm macho!! *slå seg på brøstkassa* :wee:

Lenke til kommentar
jeg har gitt opp på å gi komplimenter til jenter :!:

om jeg kommenterer på tegningen eller hva vi nå holder på med i timen får jeg bare "nei syns den var stygg" eller "ikke jug"

5895610[/snapback]

Det sier de bare fordi de vil høre mer! Eller de ikke vil innse selv at de er flinke.

Sånn er det med den saken.

Lenke til kommentar
jeg har gitt opp på å gi komplimenter til jenter :!:

om jeg kommenterer på tegningen eller hva vi nå holder på med i timen får jeg bare "nei syns den var stygg" eller "ikke jug"

5895610[/snapback]

Det sier de bare fordi de vil høre mer! Eller de ikke vil innse selv at de er flinke.

Sånn er det med den saken.

5895621[/snapback]

 

Kommer aldri til å forstå meg på jenter :hmm:

Lenke til kommentar
Pøh. Dårlig ett sted = dårlig overalt. :whistle:

 

Faktisk er det Pizzabakeren 500 meter nedi gata her. Men det betyr ikke at jeg vil ha noen pizza fra de. :p

5895625[/snapback]

Hysj på deg. Gå og vask munnen din med grønnsåpe!

 

Shikaru: Mange gutter som er sånn og ;)

Endret av Mirann
Lenke til kommentar
i bakken bør folk sminke seg jo!

5895581[/snapback]

Dude håper det var ironi? Trodde du var mann jeg :dontgetit:

 

Hvis man er så schtøgg at man ikke tør og vise seg uten... Da har man et problem!

 

Fra mitt synspunkt er sminke bare "det lille ekstra", som får de fleste jenter til og se bedre ut enn de gjorde fra før av. Det skal ikke være sånn at man ikke kan leve uten det :nei:

 

Shikaru, jeg bruker også og få samme responsen tilbake "Nei slutt og toill, den e jo skjit stygg!" eller "Det e bare nokka du sei!", men jeg tror de bare sier det grunnet lav selvsikkerhet/mangel på "ta i mot kompliment" delen av hjernen :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...