LasH Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Shikaru: De var sinsykt bra! Jeg kan så vidt tegne en Stikke-mann. .
Shikaru Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Må føye til at jeg har dog sett et bilde av spiderman i en lignende positur opptill flere ganger. Sikkert derfor jeg tegna han slik.
Zlatzman Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Nå skulle jeg likt å høre BigBang. Ble ringt opp av en kamerat som er der nå, spiller Wild Bird.
Bruker-33331 Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Må føye til at jeg har dog sett et bilde av spiderman i en lignende positur opptill flere ganger.Sikkert derfor jeg tegna han slik. 5890644[/snapback] Du er god.. Jeg har problemer medf og tegne en fyrstikkmann. Seriøst.
:---{D Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Nå skulle jeg likt å høre BigBang. Ble ringt opp av en kamerat som er der nå, spiller Wild Bird. 5890691[/snapback] Skulle egentlig på konserten på fredag, men takket nei, siden jeg trodde jeg skulle på hytta. Drit.
Bruker-33331 Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Noen som vet om noen bra "rocke sanger"? gode klassikere som: -Steppenwolf- Born to be wil -Stppenwolf- Magic Carpet ride -CCR- Bad moon rising osv... Noen skikkelig gode sanger? Edit: *LasH synger Sweeeeeeeeeet hoooo"stemmen ryker"Ooome Alebaaaaaama.. 5890631[/snapback] Twisted Sisters - i wanna rock Herregud jeg drev og hadde dilla på den når gta:vc kom ut.
Demonfudge Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Noen som vet om noen bra "rocke sanger"? 5890631[/snapback] Steppenwolf har jo flere gode sanger. Steppenwolf - Tighten Up Your Wig Steppenwolf - Who Needs Ya? Steppenwolf - Hippo Stomp Steppenwolf - Renegade (En av mine favoritter.) Steppenwolf - Don't Step On The Grass, Sam Steppenwolf - Sookie Sookie Steppenwolf - Monster/Suicide/America Steppenwolf - Jupiter's Child Steppenwolf - Rock Me Steppenwolf - Chicken Wolf Steppenwolf - Hodge Podge Strained Through A Leslie Steppenwolf - Ressurection Steppenwolf - Reflections (De tre siste kan man vel si hører sammen.) Ellers så er jo White Lightning også en av mine favoritter. White Lightning - Borrowed And Blue White Lightning - Bogged Down White Lightning - Let Me Feel It Too White Lightning - Fantasy Days (Version 1) White Lightning - Prelude To Opus IV (Version 2) White Lightning - 1930 Litt diverse: Wailing Wall - Hot Summer's Night Wailing Wall - Flying Wailing Wall - Mad Rapper Wailing Wall - Dark House, Crazy Nights Velvert Turner Group - Three O`Clock Train Velvert Turner Group - Scarlet Warrior Velvert Turner Group - Just Look And See Velvert Turner Group - Excuse Me, Gentlemen The Animals - We Gotta Get Out of This Place
Bruker-33331 Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 NP: Nine Inch Nails - Quake Theme Good ol' days
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Uh, Thanks. *Laste ner en etter en* 5890746[/snapback] *host* du kjøper *host*
Gjest Yoshi Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Det går bra. Selv ikke jeg, som muligens er den med mest lettknekkelig samvittighet i denne tråden, ville funnet på å anmelde dere. Dessuten er det jo ikke ulovlig å laste ned, bare å distribuere (eller hvordan faen man skriver det) ulovlig kopiert musikk/film. Og det er da ingen av dere som driver med slikt?
LasH Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Puh, glede seg til i morgen. *Lage bomber* ELSKER og sprenge ting, vet ikke hvorfor. Altid elsket det. Kommer ALDRIG ALDRIG til og vokse fra de. . Eller kansje ikke så positivt de.
Gjest Yoshi Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Puh, glede seg til i morgen. *Lage bomber* ELSKER og sprenge ting, vet ikke hvorfor. Altid elsket det. Kommer ALDRIG ALDRIG til og vokse fra de. . Eller kansje ikke så positivt de. 5890853[/snapback] Vurdert å besøke Adam og Jamie?
LasH Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Puh, glede seg til i morgen. *Lage bomber* ELSKER og sprenge ting, vet ikke hvorfor. Altid elsket det. Kommer ALDRIG ALDRIG til og vokse fra de. . Eller kansje ikke så positivt de. 5890853[/snapback] Vurdert å besøke Adam og Jamie? 5890859[/snapback] Den tok jeg ikke? . Skylder på at jeg er for "trøtt"
Seether Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Vurderer søren meg å legge meg tidlig i dag og Skumle greier. Døgnrytme, trening og et skikkelig kosthold på gang her snart joh. *håpe at det bare er en feriebasill*
Bruker-33331 Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 (endret) Puh, glede seg til i morgen. *Lage bomber* ELSKER og sprenge ting, vet ikke hvorfor. Altid elsket det. Kommer ALDRIG ALDRIG til og vokse fra de. . Eller kansje ikke så positivt de. 5890853[/snapback] Vurdert å besøke Bundy? 5890859[/snapback] Fixed. EDIT: Nå skal jeg rule cyber'n med clanen lixzzm. STÅTUTTAR! Endret 8. april 2006 av Bundy
Demonfudge Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Damn, jeg er emo. 5890897[/snapback] r d d?????
Anbefalte innlegg