Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
EDIT: Har ikke rørt noen på 2 dager, ikke engang meg selv.. Og nå skal jeg til en kompis snart. Så for nok ikke gjort noe før i natt.

5888679[/snapback]

Du overser noe her.

Skrevet
EDIT: Har ikke rørt noen på 2 dager, ikke engang meg selv.. Og nå skal jeg til en kompis snart. Så for nok ikke gjort noe før i natt.

5888679[/snapback]

Du overser noe her.

5888704[/snapback]

Dere for tro hva dere vil.

Skrevet (endret)

I kveld blir det :fun::dremel:

De av dere jeg har på mobil-lista bør se opp for spam-sms'er etter klokken 21:00 :evil:

EDIT: Denne er spesielt ment til han som sendte bilder, videoklipp og 100 + sms'er til meg i natt ;)

Endret av Linn Christin
Skrevet
I kveld blir det  :fun:  :dremel:

De av dere jeg har på mobil-lista bør se opp for spam-sms'er etter klokken 21:00  :evil:

EDIT: Denne er spesielt ment til han som sendte bilder, videoklipp og 100 + sms'er til meg i natt ;)

5889092[/snapback]

Blir :fun: her også.

Du kan være glad jeg ikke har nummeret ditt ^^.

Skrevet
De av dere jeg har på mobil-lista bør se opp for spam-sms'er etter klokken 21:00  :evil:

5889092[/snapback]

45 85 01 86 :green:

5889092[/snapback]

En fra forumet?

Skrevet

5889092[/snapback]

En fra forumet?

5889148[/snapback]

Ø.B.?
Skrevet

Kan noen gi meg en oppklaring nå? Er på irc kanalen hw.no på undernet, er det den folk holder til på? Eller er det en annen kanal?

PS: Folk der er litt rare :!:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...