Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Yoshi
Auff. årsavgift på bilen kom i dag. arghtff

5683833[/snapback]

 

Flytt til Sverige om du ikke liker det :p

5683842[/snapback]

Det hadde kongen av sverige likt.

5683849[/snapback]

 

Ja, det er ikke rart. Flere å kjøre om kapp med :wee:

Lenke til kommentar

DnB's automatiske regnskap ble plutselig enda skumlere... Nå forteller det meg nemlig at jeg har brukt en haug med kroner bare på den Deli de Luca'en jeg er mest. Tar jeg med de andre Deli de luca'ene blir beløpet skummelt høyt. Det er mange kaffekopper det... Satser på at jeg pleier å ta ut cash.. Også har jeg kjøpt månedskort der... Avslørende til tusen, glad jeg ikke har noe budsjett på personlig bruk å forholde meg til.

 

EDIT: Redigert slik at ingen skulle føle seg krenket eller provosert over bruken.

Endret av JoachimR
Lenke til kommentar
DnB's automatiske regnskap ble plutselig enda skumlere... Nå forteller det meg nemlig at jeg har brukt 7245 kroner bare på den Deli de Luca'en jeg er mest. Tar jeg med de andre Deli de luca'ene nærmer vi oss 9000. Det er mange kaffekopper det... Satser på at jeg pleier å ta ut cash.. Også har jeg kjøpt månedskort der... Avslørende til tusen.

5684189[/snapback]

 

*HOST*

brifing

*HOST*

Lenke til kommentar
DnB's automatiske regnskap ble plutselig enda skumlere... Nå forteller det meg nemlig at jeg har brukt 7245 kroner bare på den Deli de Luca'en jeg er mest. Tar jeg med de andre Deli de luca'ene nærmer vi oss 9000. Det er mange kaffekopper det... Satser på at jeg pleier å ta ut cash.. Også har jeg kjøpt månedskort der... Avslørende til tusen.

5684189[/snapback]

 

*HOST*

brifing

*HOST*

5684294[/snapback]

 

Bli vandt med det...Det er jo Joachim.. ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...