Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Still :p bedre enn Engelsk eller Norsk... En HEL dag med data på skolen er jo som å ha fir :p MEN det er bedre å være hjemme jah...

5682901[/snapback]

 

My point exactly ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Synes ikke at fire skiver er spesielt mye, uansett kjønn :)

 

Var forresten ei i klassen min som åt åtte (her passer det med !!) skiver til frokost en gang :ohmy: Det kaller jeg mye!

 

Forresten, hun er ingen blubbe heller ^^ Hun er slank :)

 

*poff*

5682987[/snapback]

 

8 skiver er lite det også. Er jeg skikkelig sulten kan jeg spise et kneipbrød :p

 

EDIT: Ikke nødvendigvis et helt brød da, men du forstår hva jeg mener :p

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Blæh, nå har jeg to timer økonomi... :(

 

Jeg vil hjem å levle opp rogue-alt'n min!

5683134[/snapback]

 

Og du er med i forumets koseklubb?

 

SMIL! :yes:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Jeg prøvde å spise en skive brød til frokost, men kastet det meste. Do I get a prize, too, mummy?

5683166[/snapback]

 

Jeg spiser aldri frokost, klarer det ikke. Jeg sitter bare der og tygger maten og klarer ikke å svelge. Til slutt har jeg bare en ekkel, finmalt grøt i kjeften som jeg absolutt ikke vil svelge :D

Lenke til kommentar
Jeg prøvde å spise en skive brød til frokost, men kastet det meste. Do I get a prize, too, mummy?

5683166[/snapback]

 

Jeg spiser aldri frokost, klarer det ikke. Jeg sitter bare der og tygger maten og klarer ikke å svelge. Til slutt har jeg bare en ekkel, finmalt grøt i kjeften som jeg absolutt ikke vil svelge :D

5683187[/snapback]

 

Merklig nok har jeg samme problem.. Greier ikke å spise noe kjedlig som brødmat til frokost..

Lenke til kommentar
Jeg spiser aldri frokost, klarer det ikke. Jeg sitter bare der og tygger maten og klarer ikke å svelge. Til slutt har jeg bare en ekkel, finmalt grøt i kjeften som jeg absolutt ikke vil svelge :D

5683187[/snapback]

Helt enig.

 

 

Youghurt og frokostblandig er digg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
*back from poff*

 

Ah, er så glad! Hadde egentlig bare 50 kr igjen resten av uka selv om jeg trengte 66 kr til buss :nei: Så fikk jeg bytta tilbake bøkene jeg kjøpte og vòila 400 kr ekstra :love:

 

"Oh happy day"

*nynne på*

5683292[/snapback]

 

Reiser du med buss Norge rundt eller? :ohmy:

 

Betaler 250,- i måneden for busskort og kan reise hvor jeg vil. Men det hadde blitt dyrere uten busskort, da hadde jeg vært oppe i en 200-lapp til dagen :p

 

EDIT: Noen som klarer å se når lyse oppgraderte linja mi? :whistle:

 

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...