Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å ja... Da tror jeg jeg vet hva det er. Selv vli jeg anbefale den daglige dosen (nattlige) med Simpsons kl 01.25 på ZTV og Magnum P.I. på TVN.

Ypperlig om du kjeder deg i de små timer iallefall...

Skrevet

Usj gratulerer med dagen. Siden jeg kom litt sent inn kan jeg si, Gratulerer med 22 årsdagen din til nest år :fun: Ingen kan si jeg glemte det da :p

Skrevet
Jeg MÅ ha større kortholder. Den er stappet full i dag, og jeg skal få to nye bank- og kredittkort? Isj.

5639534[/snapback]

Huff. Stakkars deg :p

Bysselalletid :sleep:

5639554[/snapback]

Kortholderen min er veldig fin, og blandt de større som finnes. Skulle ønske alt kunne integreres i et kort...

Skrevet
Jeg MÅ ha større kortholder. Den er stappet full i dag, og jeg skal få to nye bank- og kredittkort? Isj.

5639534[/snapback]

Hva skal du med saa mange kreditt- og bankkort lille venn?

Skrevet

5639534[/snapback]

5639576[/snapback]

Jeg siterer min kjære rådgiver; "det er veldig lurt å ha flere kort med forskjellig betalingsnettverk, tilfelle et ligger nede".

Skrevet

5639534[/snapback]

5639576[/snapback]

Jeg siterer min kjære rådgiver; "det er veldig lurt å ha flere kort med forskjellig betalingsnettverk, tilfelle et ligger nede".

5639578[/snapback]

Saa hvor mange har du?

Gjest Slettet+6132
Skrevet

God morgen! *gjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeesp*

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...