Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet
Sa jeg at de ikke tjente penger? Nei.

Men hva kan forbrukeren kreve av noe som ovenfor ham er gratis. Reklamen  gjør for meg ingen forskjell.

5617633[/snapback]

Så da hadde du ikke klaget hvis hw.no fant det for godt og sensurere deler av meldingene dine uten at du fikk beskjed om det?

5617678[/snapback]

Jo, dersom jeg ikke fikk beskjed om det. Poenget er, såvidt jeg forstår, at dette fortsatt kun er en funksjonalitet i en BETA-versjon. Kjører man en BETA, ja da får man ta alt med på kjøpet.
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Prison Break eier. Også visepresidenten'a gitt!

5617514[/snapback]

Zomg, de kødder med de store gutta. Eller i dette tilfellet. Monsterlesba. :scared:

Endret av Solid Knight
Skrevet
Jo, dersom jeg ikke fikk beskjed om det. Poenget er, såvidt jeg forstår, at dette fortsatt kun er en funksjonalitet i en BETA-versjon. Kjører man en BETA, ja da får man ta alt med på kjøpet.

5617705[/snapback]

Står ingenting om beta i den artikkelen jeg leste.

Skrevet

jeg kjøer 7.5 og jeg har aldrig lastet ned noen beta , opdatere bare når msm vil opdatere seg selv , og da regner jeg med at jeg får en stabil non test ver

Skrevet (endret)

Og der gikk jeg på badet, pussa tenna, pissa, gikk ned og henta dyret, legge meg i senga, lese ei siste gang igjennom Kap 4 i sl boka, slokke lyset og sovne..

Skal ha først skriftelig så muntelig så større oppgave i samme faget i morra...Weee jeg gleder meg :no::(:cry:

Edit:natta alle forum-troll :love:

Endret av Best0
Skrevet
Gutter e heldige som slipper å shave leggene altså! kutter meg alltid til blods når eg har nytt blad..auuuu :cry:

5617826[/snapback]

Vi har andre ting å ødelegge med barberhøvler. Grøss. Psykisk og fysisk smerte.

Skrevet
Gutter e heldige som slipper å shave leggene altså! kutter meg alltid til blods når eg har nytt blad..auuuu :cry:

5617826[/snapback]

Slipper vi? Hvorfor sa ingen det til meg før?!

Skrevet (endret)

-"

Vi har andre ting å ødelegge med barberhøvler. Grøss. Psykisk og fysisk smerte."

Det gjør faktisk vondt i SJELEN å tenke på det.

Endret av Bitex
Skrevet

Hoy-oy-oy... Naturfag- og matteprøve i morgen. Blæh... Sliter litt med naturfagen :ermm:

Skrevet

D'oh! Skal ha fremføring av samfunnsfagsprosjekt i morgen.

Og nå kom jeg på at vi skal på skøytebanen med klassen i morgen.

Jeg klarer ikke å gå på skøyter, og diverse møkk. :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...