Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Du har en morsom tendens til å synes at alle jentebildene her på forumet er stygge, AnAnAs. Sjalu? :p

5611342[/snapback]

Nei, synes mange jentene som blir postet er dritfine jeg. Snakket jo nettopp om hvor digg fru MILF var i sted jo. ;) Dessuten er jeg ikke misunnelig på jenter som har et totalt forskjellig utseende enn meg; sammenligner meg selv bare med folk som ligner til en viss grad, men jeg er ikke særlig sjalu av meg, bare ærlig.

Skrevet
Hva var  :dribble: med henne? Det blonde håret?  :p

Tydeligvis har vi forskjellig smak, liker ikke jenter med naglebånd, svart neglelakk osv  :thumbdown:

5611276[/snapback]

Jenter blir ikke mindre pene av naglebånd og neglelakk. Hvis hun farget håret svart og fikk hull i nesen, da hadde jeg skjønt det, men sånne småting endrer ikke at hun er en søtnos.

Skrevet
Nei, synes mange jentene som blir postet er dritfine jeg. Snakket jo nettopp om hvor digg fru MILF var i sted jo.

5611352[/snapback]

Det er det jeg ikke skjønner helt. Ingen reagerer om jenter kommenterer utseendet til andre jenter, men om gutter kommenterer utseendet til andre gutter, derimot... :hmm: Hvorfor skulle det være så forskjellig?

Skrevet
Hva var  :dribble: med henne? Det blonde håret?  :p

Tydeligvis har vi forskjellig smak, liker ikke jenter med naglebånd, svart neglelakk osv  :thumbdown:

5611276[/snapback]

Jenter blir ikke mindre pene av naglebånd og neglelakk. Hvis hun farget håret svart og fikk hull i nesen, da hadde jeg skjønt det, men sånne småting endrer ikke at hun er en søtnos.

5611393[/snapback]

"Ekke 'u bifil 'a lizzom?"

*Føle seg slem*

Skrevet
Nei, synes mange jentene som blir postet er dritfine jeg. Snakket jo nettopp om hvor digg fru MILF var i sted jo.

5611352[/snapback]

Det er det jeg ikke skjønner helt. Ingen reagerer om jenter kommenterer utseendet til andre jenter, men om gutter kommenterer utseendet til andre gutter, derimot... :hmm: Hvorfor skulle det være så forskjellig?

5611398[/snapback]

alle jenter er naturlig bi , helt akseptabelt ;)

gutter derimot da er det noe annet :tease:

ser ikke noe galt med at gutter kan kommentere om andre gutter , ikke sant steffyboy ( btw hadde ikke du en kul rød avatar ting før ?? )

Skrevet
Ingen gode som sang på idol i dag...

Bare jeg som synes programlederene suger hardt? Prøver å være morsome, men greier det aldri!

5611546[/snapback]

Programlederene? En av den største grunnen til at jeg ikke ser på det.

Skrevet
Bare jeg som synes programlederene suger hardt? Prøver å være morsome, men greier det aldri!

5611546[/snapback]

nope.. savner bård og harald... :(

Skrevet

Faen nå driver naboen min og graver hull i hagen (Harald Eia faktisk), greida faen meg å miste nøkklene oppi der. Han så litt stygt på meg da jeg kom opp igjen :hrm:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...