Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
oppdatert signatur

På fem linjer med HW 05 skin og 1024 x 768.

Er det ikke på tide å ta vekk informasjonmen om Lan-et nå b-real? Ferdig for lenge siden... Edit: Juli stod det ja! :blush:

Skrevet
oppdatert signatur

På fem linjer med HW 05 skin og 1024 x 768.

Er det ikke på tide å ta vekk informasjonmen om Lan-et nå b-real? Ferdig for lenge siden... Edit: Juli stod det ja! :blush:

Juli, André... juli.

Skrevet
Hehe, BF2 demoen er moro!

Steina: SHIT! Jeg fikk en ammo kasse i hode

:!:

Prøvde å joine serverendere avtalte om i en tråd i BF-forumet, men den var full hele tiden. =\

Skrevet

Søren da! Jeg som skulle kjefte på @kd i dag, også har jeg knapt vært her! og nå er jeg trøtt igjen så jeg orker ikke...

Bare på grunn av at søster feilberegner tida med over 2 timer :hrm: .

Har filma noen minutter i dag hvertfall. Og nå spilte jeg nettopp Guild Wars :grin: .

Forresten hva er det som holder maura ute av huset? (sukkermaur) Hater maur!

Skrevet

et par maurslukere hjelper.

nå har jeg blakka meg på finn.no.. 245,- for en enkel annonse.. :hrm:

jaja, sparer nå 3500,- hvis jeg får respons på den.. de to annonsene på hybel.no har bare resultert i en eneste oppringning! piss.. håper virkelig at det blir bedre respons nå.

Skrevet

Da har jeg spilt BF2 noen timer. Møtte en fra Gamer.no faktisk, men jeg suger colafalsker i slike spill. CS:S all teh way!1

I morgen må jeg nok reinstalere, men må kopiere alle "viktige" ting over til en annen PC først.

God natt, om noen min.

Skrevet

En kvinne hadde nettopp epilepsianfall midt i butikken hvor jeg jobber. Jeg hadde ambulansen på tråden i løpet av 30 sekunder. Nå fikk jeg for første gang vite at det faktisk èr viktig å kunne nødnummerene i hodet.

Skrevet
En kvinne hadde nettopp epilepsianfall midt i butikken hvor jeg jobber. Jeg hadde ambulansen på tråden i løpet av 30 sekunder. Nå fikk jeg for første gang vite at det faktisk èr viktig å kunne nødnummerene i hodet.

Hva skjedde?

Kjenner to med eplepsi, den ene besvimer, den andre gjør " host host ting" med seg slev uten kontrol (Begge jenter)

Skrevet
Flodhest: Rart hvordan det alltid er en pc i nærheten når du er på fest. :wee:

Hihi.

Må jo sjekke hvordan det står til med dere da. :wee:

Nå er jeg kommet hjem, forholdsvis edru, og jæævlig sulten! *ete toast*

Skrevet

Hva skjedde?

Kjenner to med eplepsi, den ene besvimer, den andre gjør " host host ting" med seg slev uten kontrol (Begge jenter)

Hva er "host host host ting"?

Høres spennende ut. :green:

Skrevet (endret)

Skulle ønske jeg var ute på fest i kveld.

Skulle egentligt, men så var det bare jeg som ville :(

Neste helg (skoleslutt) MÅ jeg på fest :)

EDITH: Fredrik, host host host host ting, kan tolkest som kremt kremt ting også :p

Endret av MagE
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...