Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet
Nei, jeg gir ikke bort nummeret ditt til noen.

------

Ja, jeg dreit i å legge meg.

Du er da ikke så vanskelig å finne med tanke på at ditt hele navn har du lagt ut og bostedet ditt finner man også...

Jeg, eller Tonio? Nummeret mitt kan hvem som helst få (93092192), men Tonios nummer gir jeg ikke bort til noen uten at hun vil det... Ok da, bortsett fra Preben. :p

:evil:

You just made the mistake of your life, mister.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
@@kd: TSP da? Eller spurte du først?

Gutten er jo storkåt på deg, og han har ikke engang mobiltelefon. Kunne ikke la være. :wee:

Melding til Preben når han leser dette: Jeg mente det ikke.

Nei, jeg gir ikke bort nummeret ditt til noen.

------

Ja, jeg dreit i å legge meg.

Du er da ikke så vanskelig å finne med tanke på at ditt hele navn har du lagt ut og bostedet ditt finner man også...

Jeg, eller Tonio? Nummeret mitt kan hvem som helst få (93092192), men Tonios nummer gir jeg ikke bort til noen uten at hun vil det... Ok da, bortsett fra Preben. :p

Hva skjer ikke når jeg vender offtopic ryggen til i noen knappe sekunder :dontgetit:

Endret av The Strategy-player
Skrevet

:evil:

You just made the mistake of your life, mister.

Han har postet nummeret sitt før.

@TSP: Ja, hva skjer? :p

*Daske Ø.B. ut av huset*

Skrevet

Hva skjer? Skjer det noe da? :hmm:

Er for trøtt faktisk til å kjefte på noen nå, eller tenke skikkelig over meningen bak det som blir skrevet, men gru dere til i morgen :devil: !

TSP :p

Skrevet

Nei, men det kommer en avhandling på søndag :p .

*Sinna på meg selv, er ikke mitt mer seriøse meg nå :hrm: *

Skrevet
Han som synger dde?

En av de 4 som har gjennomsiktig t-skjorte. Han som er nr. 2 fra venstre

Hoho, hørte dere hun fra Vardø? :p Minnet meg om hu fra Tromsø, som var med i IDOL for andre gangen på rad. Hun kan jo ikke synge, men innser det tydligvis ikke selv ;)

Skrevet

Herresatan, hva skal jeg gjøre?

Kanskje fikse litt pyromane greier eller noe :tease:

Sende tullemeldinger til noen. (Nei, ikke noen på forumet).

Omøblere kjeller'n kanskje.

Eller bare spille litt GTA:SA :hmm:

Skrevet

Har 19 fra forskjellige fora jeg, ikke medregnet folk jeg har møtt. (Altså, folk jeg har blitt kjent med på nettet, og senere møtt er ikke regnet som en fra et forum.)

@Bundy: Burn baby, burn!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...