Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Og hva er så det bildet? Tøffe folk som løper rundt på fjellet å dreper bjørn med bare nevene?

5412652[/snapback]

Nei, kroniske hjemmebrentdrikkere som ikke kan og/å-regelen. Og sånn sett begynner du jo bra. :p

5412729[/snapback]

Ja, det var en beklagelig glipp, jeg bruker å være ganske stø på bruken av å/og.

Skrevet

HEhaheahea Jeg leste jo ikke hele teksten. Men hvor pokker setter du den greia? Bilder?

Ja, satan musikk og satan musikk. Jeg tro ihvertfall på Gud, så jeg burde jo egentlig tro på det og. Om et par uker kommer det en mega gud tråd fra meg...

Skrevet

Apropos rundkjøringer, er det bare i Jessheim de er helt avlange. Har ikke lagt merke til det noen andre steder, men i jessheim så er det jo helt på trynet. Går jo ikke an å kjøre normalt der.

Skrevet

Support?

Hvor pokker kom vi inn på rundkjøringer? Fisering=Anal=Rundkjøring....

Faktisk så ler jeg, og det er ikke noe bra tegn. Enten er jeg overtrøtt, full eller bare psykadellisk gal

Skrevet
Ja, men anal? Ikke akkurat mye å feste i da. Med mindre det er en 2 kilos mutter...

5412818[/snapback]

Er bare å knipe sammen. Dog tror vel størrelsen vil gjøre så at den sitter fast :ohmy:

Skrevet
hmmmm..

ØB - 10 Steps To Hell says:

sepultura og in flames konsert i oslo i mars:D

xxx says:

uffda

-------------------

*Blokkere*  Får da være grenser hva man skal finne seg i :mrgreen:

5411205[/snapback]

In Flames liker jeg ikke :p, trodde jeg hadde driti meg helt ut når de begynte å spille på konsert.

God natt Agressive.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...