Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Noen som vil blinke med meg eller gi meg navn på tragiske profiler?

5375114[/snapback]

Oooh, blinkalias?

Jeg og Kjetil (Glint) er blinkekspertene. :p

Skrevet (endret)

Det lønner seg nesten alltid å prøve å sove, gå og legg dere nå og tving dere selv opp så tidlig som nødvendig i morgen. Det gjør underverker.

Endret av Zlatzman
Skrevet
Noen som vil blinke med meg eller gi meg navn på tragiske profiler?

5375114[/snapback]

Oooh, blinkalias?

Jeg og Kjetil (Glint) er blinkekspertene. :p

5375150[/snapback]

Nearby. Har vært innom de fleste fra forumet tror jeg.

Skrevet (endret)

Huff, ikke nevnt blink... Får bare flashbak fra blink undervisning (nei, ikke snakk om noe inernett her, snakk om blink i morse sammenheng). Stå ute i kulden og blinke med den helvetes lampen. Huff.

--. --- -.. | -. .- - -

Endret av Dotten
Skrevet
Huff, ikke nevnt blink... Får bare flashbak fra blink undervisning (nei, ikke snakk om noe inernett her, snakk om blink i morse sammenheng). Stå ute i kulden og blinke med den helvetes lampen. Huff.

--. --- -..  |  -. .- - -

5375163[/snapback]

Var det kjedelig altså? Ikke noe sport i å få det til best mulig eller lignende?

Skrevet (endret)

--. --- -..  |  -. .- - -

5375163[/snapback]

Var det kjedelig altså? Ikke noe sport i å få det til best mulig eller lignende?

5375175[/snapback]

Jo, var jo det. Begynner på 100, man blinker i ca 15-20 minutter sammenhengendes. En feil er minus 1/2 poeng, mister man et ord eller feilstaver det - 1 poeng (det kan legges inn skrivefeil bevisst).

Hastigheten er "paris" 8 ganger ila et minutt. (ca 80 tegn i minuttet).

Kom man under 90 poeng strøk man. Er tre eksamener, gjennomsnittet av de to beste blir tellendes resultat.

Tar gjennomsnittlig godt over 100 timer å klare det, men veldig varierende fra person til person.

Endret av Dotten
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...