Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

#Skulle stå noe fornuftig her, men det ble bare ball#

Hvordan har deres dag, kjære forumbrukere, vært så langt?

Har en prøve å lese til. Så er jeg ferdig med dette prøvestyret, i hvertfall for denne uken :)

Google earth er gøy :p

Endret av The_Fire
Skrevet

Da blir det snart Stekte nudler med kylling.

Gulrøtter, purre, paprika, løk og hakket tomat. Serveres med sweet chili saus og sitronbåt. Vi anbefaler å prøve med karri.

Fra pizza og kinaekspressen. :drible:

Skrevet

Eg føler at eg har god syn men det er mulig det er noe i veien med øynene siden eg ofte får vondt i hodet. :hmm: kanskje eg burde teste synet. Hadde vært kult med briller faktisk. :wee:

:tease:

Skrevet
Eg føler at eg har god syn men det er mulig det er noe i veien med øynene siden eg ofte får vondt i hodet.  :hmm: kanskje eg burde teste synet. Hadde  vært kult med briller faktisk. :wee:

:tease:

5186670[/snapback]

Samme her, føler at jeg har kjempesyn og fikk det bekreftet av optiker. Men grunnen til at jeg sjekket, er at jeg har vært plaget med svimmelhet, noe som han mente var et resultat av problemer med samsynet.

Som resulterte i briller. :cool:

Skrevet
Holy shait, du er nesten blind jo!

5186043[/snapback]

Haha, agreed.

Jeg har gått i motsatt retning. Før brukte jeg briller og hadde +2,75. Nå går jeg uten og har +0,5.

w1n

Skrevet
Jeg har gått i motsatt retning. Før brukte jeg briller og hadde +2,75. Nå går jeg uten og har +0,5.

5186779[/snapback]

Gah, lucky you.

Håper det blir sånn med meg også.

Suger maks å måtte bruker briller når jeg kjører bil, er på forelesning etc.

Skrevet
Holy shait, du er nesten blind jo!

5186043[/snapback]

Haha, agreed.

w1n

5186779[/snapback]

+2,75 , +0,5. Går mot heftig minus dette eller? (Liten kjennskap til hvordan det pleier å funke)

Skrevet

<3 firefox. :love:

Det eneste programmet som overlevde virusangrepet. Gjorde at jeg fikk fiksa det sånn at jeg fikk installert gratis antivirus og brannmur. Det for holde for en stund.

Skrevet

fikk tee.no tskjorta mi idag... som frykta så var passformen ræva. bestillte small og den var rimelig stor egentlig, spesiellt i arma. lange posete armer som gjør at man ser ut som en ti åring.. :wee: sånn typisk 1994 look.

stoffet var tykt og virka ok kvalitet da. men blir nok retur på meg.. sendt de en mail og forhørt meg litt om hvordan jeg skal retunere den.

Skrevet

Forresten, Tomat-Ulf, jeg skal sende deg en femmer i posten om du kan love å beholde avataren din i minst én måned, til irritasjon for diverse andre postere. :)

Skrevet (endret)
Har du vært hos fotgrafen? :p

Det var litt av en avatar! He he..

5187023[/snapback]

Takk. Trent litt i det siste...

5187049[/snapback]

Tenkte meg det. Skal begynne å

trene jeg og nå. Så snart blir det nakenbilde

av meg og :p

Endret av Mirann
Skrevet
Tenkte meg det. Skal begynne å