Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bensinstasjoner er jo geniale. De har jo masse god mat. Pølsene er fantastisk gode, mange har skoleboller (ihvertfall Statoil), masse kaker, pizza osv osv. Mangler bare grandiosa stykker så er de i mål :D

Skrevet (endret)
haddis, en i klassen min som er fra Kristiansand kaller pølse for "pydde" :ermm:

Pydde faktisk.... :hmm:

*søke google*

pydde me laug

:shrug:

Hm, høres ut som vendølsk :ermm:

Endret av haddis
Skrevet
Har dere sett den nye RIMI reklamen?

På slutten sier han at det er hhelt etter hans.... pipe.

Mega-artig :!:

veldig espen eckbo feeling den reklamen der. ikke noe dårlig ting det da..

Skrevet
haddis, en i klassen min som er fra Kristiansand kaller pølse for "pydde" :ermm:

*søke google*

pydde me laug

Hmm, mener jeg har hørt no "Vendøl" etellerannet. :hmm:

Han har i så fall bodd i kristiansand, i retning mot stedet kalt noe slikt.

Skrevet
Nå tror jeg harddisken min snart dør, lager klikke lyd etter en liten stund og hele PCen henger seg :cry: har ikke råd til sånt jeg...

lever den en het hverdag uten kjøling?

Skrevet

Jeg hater, hater, haaaaaaater MSN!

Det klikker hele tiden for meg nå. Folk får ikke det jeg sier, jeg får ikke logget på, får ikke godtatt folk som legger meg til, med mer. Faen heller... :(

Skrevet

Blæ, hvorfor må det å legge seg være et ork noen ganger? Er i dårlig humør nå.. :( Noen som har lyst til å gi meg litt trøst?

Skrevet
Blæ, hvorfor må det å legge seg være et ork noen ganger? Er i dårlig humør nå.. :( Noen som har lyst til å gi meg litt trøst?

smitter jeg? *trøste Eline*

Skrevet

Ha en fortreffelig natt Eline :)

Skrevet (endret)
smitter jeg?

Neida, du gjør ikke det.. Vet egentlig ikke helt hvorfor jeg er i dårlig humør, jeg bare er det. Men nå må jeg vel se å få lagt meg snart...

Ø.B.: Takk.. :)

Endret av Eline
Skrevet

*søke google*

pydde me laug

Hmm, mener jeg har hørt no "Vendøl" etellerannet. :hmm:

Han har i så fall bodd i kristiansand, i retning mot stedet kalt noe slikt.

Ja, nettopp...Vennesla, en bonde/råne/merklig komune utafor kristiansand :)

Dama er fra Vennesla :p

Skrevet
Råning! :woot:

14-årige kartlesere for the win!

Nettopp!

I Vennesla er får du dama uansett å stygg du er i tryne, så lenge du har feite felger (spiller ingen rolle om de er montert på en lada)

Er litt gøy å se stygge bonde gutter på 20 kjøre rundt med 14 år gamle jenter i baksete :lol:

Skrevet
de har brukt en større buildebrikke en vanlig på dette kameraet da. men det som er tøft:

"kameraet begynner videoopptak 5 sekunder før du trykker på utløserknappen"

akk så kult :D

Hvordan klarer det dette? Det høres umulig ut, eller så må det jo sluke batteri (tar opp video hele tiden og lagrer i bufferen).

Herr Brun

Skrevet
Råning! :woot:

14-årige kartlesere for the win!

Nettopp!

I Vennesla er får du dama uansett å stygg du er i tryne, så lenge du har feite felger (spiller ingen rolle om de er montert på en lada)

Er litt gøy å se stygge bonde gutter på 20 kjøre rundt med 14 år gamle jenter i baksete :lol:

Har de mange kartlesere? Innbyttere og slikt? :D

*skaffe seg fete felger*

Krommet med spinners! Kanskje jeg drar noen 15-årige smårips? er jo nesten modne da! :dribble:

Skrevet (endret)
Har de mange kartlesere? Innbyttere og slikt? :D

*skaffe seg fete felger*

Krommet med spinners! Kanskje jeg drar noen 15-årige smårips? er jo nesten modne da! :dribble:

Kunne vel tenkt deg å være en "kartleser" du, :tease:

Men seriøst, alle, vertfall nesten alle som bor i Kristiansand vet at skal man ha seg et kvinnfolk bare for å leke seg med drar man på fest i Vennesla... Vokser rips overalt der :dribble:

Men så finnes det jo også fornuftige folk også da, sånn som kjæresten min :love:

Endret av haddis
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...