Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, da drar jeg i banken og hører hva de kan ordne for meg (forbrukslån), og så blir det jobbing til i 10-tida i kveld....jommen sa jeg smør

Skrevet

Utifra at jeg nå kan se at du er glad i eller "er glad i" america, heter Joachim og har en fugl som avatar, slår du ivaffal ikke meg først og fremst som alkoholiker, JoachimR

Skrevet
Vel, da drar jeg i banken og hører hva de kan ordne for meg (forbrukslån), og så blir det jobbing til i 10-tida i kveld....jommen sa jeg smør

Hva trenger du lån til? forbrukslån e et ord som gir meg frysninger nedover ryggen.. :cry:

pass nå bare på at du ikke gjør deg selv til evig gjeldsslave nå! renta pleier jo være rimelig høy på sånne forbrukslån.

Skrevet
Kan ikke alkoholikere hete Joachim? :D

Jo, det kan de.. Sier bare Jokke fra Jokke og Valentinerne..

Men det navnet er ikke nødvendigvis en automatisk advarsel for alkoholisme :p

Skrevet
Kan ikke alkoholikere hete Joachim? :D

Jo, det kan de.. Sier bare Jokke fra Jokke og Valentinerne..

Men det navnet er ikke nødvendigvis en automatisk advarsel for alkoholisme :p

Skrev han det med CH tro? :p

Skal på joggetur til banken nå, må skrive under på noe, og lure henne til å sette over litt på brukskontoen. Finner ikke lacoste-svettebåndet mitt.. Håret kommer til å gå alle veier..

Skrevet
Måtte fredrikrb brenne idag :p

Jeg har fri hele uka siden jeg ikke kom opp til eksamen, og det var han litt missunlig på tror jeg, og til morgen idag klokka 7 så ringte han og vekte meg, sa ikke noe konstruktivt engang, bare la på ... Da gidder jeg ikke engang å ønske han lykke til :D

Åååå som jeg håper at vi kommer opp på mandag! Jeg vil ha fri resten av neste uke... :p

Skrevet

Stygge Stygge Stygge Stygge mamma!! Kommer og sier at jeg må øve til prøve eksamen 2 dager før ffs.

For det første så er det lese dag i MORGEN, for det andre er det bare PRØVEeksamen!!!!! ÅRRHHHHH

Skrevet
Stygge Stygge Stygge Stygge mamma!! Kommer og sier at jeg må øve til prøve eksamen 2 dager før ffs.

For det første så er det lese dag i MORGEN, for det andre er det bare PRØVEeksamen!!!!! ÅRRHHHHH

lat som du tar notater på PC'en :p

Skrevet

*pekepååle* :lol:

..

Anyways: Drit i ho ? :ermm:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...