Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle hankjønn som har eller har hatt noen form for følelser overfor et kvinnemenneske, få Slipknot - Vermilion, Pt. 2 inn i musikk samlinga deres straks!

Det er en ordre fra høyeste hold. med andre ord fra meg.

Skrevet (endret)

I'm still here. Vet ikke om jeg skal døgne forså å legge meg tidlig i morgen!? Legger jeg meg nå vet jeg at jeg kommer til å sove til 1-2, og døgnrytmen fortsetter å være helt fucka. Tips? ;)

Endret av Gnomenz
Skrevet

Tja, sliter selv med å sove... Og når den ENE sovetabletten jeg hadde tigget meg til blir stjålet i tillegg (oh what a great family I have) så vet jeg ikke... laget en tråd i går natt om akkurat det å ikke få sove... Får man ikke sove så kan man poste :p

Skrevet

Usj, prøvde sove men ble så sinnsykt kvalm her nå... :(

hadde vært utrolig dårlig timing visst jeg skulle bli syk nå midt i eksamens tida. stakkars phax.. *trøste seg selv* :no:

Skrevet

Woohoo! :woot:

Skolen slutter å ta fravær i morgen. Hørte jeg noen si at Fredrik må komme seg etter eksamen? :love:

UANZ! Det er eksamen, jeg er trøtt av matte uten egentlig å ha åpnet boka noe særlig. Satser på god lunsj i dag i hvert fall. :p

Skrevet
Woohoo! :woot:

Skolen slutter å ta fravær i morgen. Hørte jeg noen si at Fredrik må komme seg etter eksamen? :love:

UANZ! Det er eksamen, jeg er trøtt av matte uten egentlig å ha åpnet boka noe særlig. Satser på god lunsj i dag i hvert fall. :p

Hoho, har fri til den 8. juni jeg :tease: Da får jeg vite hva jeg kommer opp i i muntlig, og 48 timer etterpå er det sommerferie :D:w00t:

Skrevet

Vi har eksamen den 15., får vite hva vi kommer opp i den 13.

I mellomtiden gjør vi ingenting. Har prosjekt om FN nå, så noe blir vel gjort. Nå er jeg forbanna trøtt, av en eller annen grunn.

Herr Brun

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...