Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ja, vært i New Orleans selv, hadde noen gode venner og litt slekt der, men de klarte seg fint.

Edit: den skriftlige norsken må jeg bruke mer enn jeg gjør nå.

Endret av XzYLsiT
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Stikker på kino i kveld eg, kong fu hasel trur eg den heiter?

God film?

Kung Fu Hustle er en morsom film til tider, men jeg ville ikke sett den igjen, for å si det slik. :p

Pulp Fiction i kveld! Jeg har ikke sett den enda. :blush:

Skrevet

Nå har jeg hørt gjennom alle de tyske allsangklassikerne i iTunes-biblioteket to ganger, det er helt utrolig hva man kan få seg til å gjøre om man bare får utsatt litt oppgaveskrivning...

(Heino, anyone?)

Skrevet
Kung Fu Hustle er sannsynlgvis den beste parodien på ninjafilmer som noensinne er laget. Absolutt verdt å se!

Er den ute på DvD?

Har hørt så mye om det at jeg burde perhaps se den :p

Skrevet
Kung Fu Hustle er sannsynlgvis den beste parodien på ninjafilmer som noensinne er laget. Absolutt verdt å se!

Er den ute på DvD?

Jada. :)

Skrevet

Er den ute på DvD?

Jada. :)

Sweet :)

Arigato.

Bursdagselvskap i dag...yay...the great..ida fyller år IGJEN...det slutter aldri. Ønsker jeg kjente ingen og viste bare om slik 2-3 personer jeg måtte ferie bursdag til.

Skrevet

Bør få med deg Shaolin Soccer også. Samme greia av samme folka, bare i fotball.

Skrevet

Kung Fu Hustle? HAH! Den filmen er for kjerringer. Har ikke NOE med EKTE NINJA å gjøre i det hele tatt!

Dere må se Golden Ninja Warrior, Ninja Terminator og Cobra Vs. Ninja. Det er skikkelige ninjafilmer det!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...