Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

nå har jeg sitti med det en beinet i samma stilling i 30 min ellerno:P har snart ikke følelse i beinet :p

edit: flytta på beinet nå. er digg, fordi det føles liksom som om jeg lar beinet "puste" igjen.

Endret av Gohan
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tone, ringer du, så blir jeg nødt til å bite deg.

Hvorfor skulle jeg ringt deg? Sov uansett når du skrev det der jeg.

Men det er da ganske gøy å plage deg :devil:
Hyggelig å vite...

Nå skal jeg ut å henge opp klær, faren min er så søt. -.-

Skrevet
God morgen... I dag er det fint vær. Får kanskje møte noen venner da...

Har du ikke ny PC da? Får nesten bli inne med den da :p

Nei, kanskje det var en god idé å gå ut. Sikte litt på mål på lilleborgbanen :cool:

Farvel!

*Høre på Gay sang: Hanson - MMMBop :innocent: *

Skrevet (endret)
Jeg hadde mareritt i natt. Om sosialistene! :p

Endelig en med litt kvalitetsvås. :love:

*våse med*

Joachims blogg[/url]]Jeg må bare fortelle om natten min. Jeg våknet opp med mareritt. Og ikke et hvilket som helst mareritt. Et politisk mareritt. Åslaug Haga og noen bønder kom, "Nu har me fått så mykje meire telskudd tel garden vårres, så nu vil me ha villa i by'n" sa de, og åpnet en koffert med 25 millioner og la på bordet. "Hva pokker skal dere med denne villaen" sier jeg, og Kristin Halvorsen kommer og "Dere kan jo ihvertfall ikke bo her! Dere har for stor formue, så imorra bor dere i en tre-roms leilighet på Thorshov". Åslaug fortsetter: "Dessa bønda har arbeida for Norge mens dere bare har utnytta arbeidera".

"Men Åslaug da!" forsetter Kristin, "skal du betale dem for villaen? Du må ha misforstått! Den kofferten skal gå til motstandsbevegelsen i Irak, så de amerikanera får smake si ega medisin!"

Securitas svarte ikke når jeg ringte i drømmen, og jeg våknet svett som aldri før.

Muligens noe usannsynlig, men ingen koselig drøm å ha...

EDIT: Thorshov. :)

EDITII: Torshov uten th? Jaja. Unnskyld da...

Endret av JoachimR
Skrevet
Parodi på Kjendisparty hvor de mobber Steinerskolen. også kjenner jeg gutta :p

Tolk det forresten ikke dithen at jeg har noe imot steinerskolen.. Jeg kjenner mange som har gått der.

Steinarskolen i Haugesund? Kjøre forbi den hver eneste skoledag...

___

Var hos eksen til nesten 2 i natt.... ;)

Satt og såg på TV... Uff, savne hu sånn... :cry:

Skrevet
Jeg hadde mareritt i natt. Om sosialistene! :p

Endelig en med litt kvalitetsvås. :love:

*våse med*

Joachims blogg[/url]]Jeg må bare fortelle om natten min. Jeg våknet opp med mareritt. Og ikke et hvilket som helst mareritt. Et politisk mareritt. Åslaug Haga og noen bønder kom, "Nu har me fått så mykje meire telskudd tel garden vårres, så nu vil me ha villa i by'n" sa de, og åpnet en koffert med 25 millioner og la på bordet. "Hva pokker skal dere med denne villaen" sier jeg, og Kristin Halvorsen kommer og "Dere kan jo ihvertfall ikke bo her! Dere har for stor formue, så imorra bor dere i en tre-roms leilighet på Thorshov". Åslaug fortsetter: "Dessa bønda har arbeida for Norge mens dere bare har utnytta arbeidera".

"Men Åslaug da!" forsetter Kristin, "skal du betale dem for villaen? Du må ha misforstått! Den kofferten skal gå til motstandsbevegelsen i Irak, så de amerikanera får smake si ega medisin!"

Securitas svarte ikke når jeg ringte i drømmen, og jeg våknet svett som aldri før.

Muligens noe usannsynlig, men ingen koselig drøm å ha...

EDIT: Thorshov. :)

EDITII: Torshov uten th? Jaja. Unnskyld da...

Jaja. Landet rocks, byen sucks.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...