Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Høyre vant på vårt skolevalg(22 stemmer), SV fikk to mindre..

FRP vant stort ved vårres skolevalg, Med stort flertall, har ikke tallene her og nå...

Det klikket for SV, talsmannen begynte å skrike og banne :nei:

Skrevet

Sånn apropos, tror ikke jeg kjenner, har gått i klasse med eller bor i nærheten av en eneste jævel her på forumet. Qlt!

Samme her egentlig... :p

Men jeg synes nesten det er litt trist da, burde få meg noen forumvenner.. Fikk Nathalie til å regge seg en gang, men hu følte at hu ikke hadde noe her å gjøre elns.

Skrevet
Men jeg synes nesten det er litt trist da, burde få meg noen forumvenner..

Tja. tror jeg klarer meg fint uten noen som kan komme til å nevne noe av alt drittet jeg skriver her. Tror det begynner å bli skummelt mye med nærmere 15000 innlegg...

Skrevet
Fikk Nathalie til å regge seg en gang, men hu følte at hu ikke hadde noe her å gjøre elns.

Fikk hun ingen respons? RPP hadde hvertfall hjulpet en del. :p

Joda, men hu har ikke webcam. og er for forsiktig til å vise seg frem, men men.. Kanskje jeg får henne til å fortsette en gang :)

Kom på nå at på mobildelen av forumet var det en i parallellklassen min en gang, så kommenterte han på skolen en dag at jeg hadde vært litt sur på en med nicket "pappagutt" elns.. Var dritflaut veit jeg..

Skrevet

Haugalandet er landet for skolegutter, flytter forhåpentligvis til Bømlo når jeg er voksen :D Starter et firma, finne meg ei fin dama. Kjøpe masse amcar og gode båter så lever jeg livet ut :D

Skrevet
God natt, alle sammen. :)

Gratulasjoner til enden ang. det framtidige giftemålet, forresten! :fun:

Natta. :)

Kryper til køys snart selv. Av andre nyheter: Kontoen min er tom. :( :( :(

Skrevet
Min òg, kjøpte espressomaskin i dag.. :hm:

Men stipend/lån på 15000 kjem sikkert snart, så.. :)

Det får vi håpe. :)

Ellers tar eg turen oppover og henter espressomaskina di. :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...