Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uæøh! Fant akkurat ut noe annet fryktelig skummelt.. Jeg har farlig mange innlegg på World of warcraft delen av forumet.. 5 stykker..

Jeg skammer meg

*sette seg i et hjørne og vugge mens jeg sier betryggende til meg selv at jeg snart er ren igjen*

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
flodhest , var det du som skulle på lundheim :D

*hoppe opp og ned* Neeeii, det var meg!

*rydder sammen klær for å få vaskte de før jeg drar*

----

@SnittLeif: Du blir ALDRI ren, de vil stå der for ALLTID! *se stygt på sin egen "kabinett" posting.. 110 innlegg*

Endret av clvn
Skrevet
Uæøh! Fant akkurat ut noe annet fryktelig skummelt.. Jeg har farlig mange innlegg på World of warcraft delen av forumet.. 5 stykker..

Jeg skammer meg

*sette seg i et hjørne og vugge mens jeg sier betryggende til meg selv at jeg snart er ren igjen*

Jeg har 5 innlegg i counter-strike. Stfu.

Skrevet

Jeg skammer meg

Jeg har 5 innlegg i counter-strike. Stfu.

Føler med deg.

Skrevet
Agder folkehøyskole. Ligger i Søgne, uttafor Kristiansand. Er visst ganske bra der. :D

Hvilken linje? :)

Filmlinja. :)

Går du på skole, eller?

Var det ikke en sånn film/tv-skole der nede som kom i bråk fordi de hadde kristent styre og slapp ikke inn folk som hadde vært gift og noe sånt.

Skrevet (endret)

Kenneth: Kan ikke ha vært denne skolen, ettersom den er frilynt. ;)

edit: heter det frilynt? Altså, skolen er ikke kristen.

Endret av flodhest
Skrevet
Ajaj, var godt med en cola.. Sikkert.. 7 timer siden jeg drakk cola..

Colaen min har en smak av lemon idag, noe jeg synes er litt merkelig da det ikke skal være med lemon i det hele tatt.

Skrevet

Colaen min har en smak av lemon idag, noe jeg synes er litt merkelig da det ikke skal være med lemon i det hele tatt.

Lite kullsyre? Mista min i gulvet. Nå smaker det blod :evil:

Skrevet

Kanskje de har søla på Ringnes :innocent:

Skrevet

Jeg skammer meg

jeg har sikkert flere og jeg faktisk ikke spillet og vet begrenset lite om det :p

Skrevet

ååh det er ca 20-25 grader ute nå, også kjørte jeg forbi en kar i svart bukse, metallica skjorte og skinnjakke. Stakkars :mrgreen:

Og svart hår til nedpå beina seff

Skrevet
ååh det er ca 20-25 grader ute nå, også kjørte jeg forbi en kar i svart bukse, metallica skjorte og skinnjakke. Stakkars :mrgreen:

Og svart hår til nedpå beina seff

han liker sikkert og plage seg selv :devil:

Skrevet

Min MSN driver og detter ut uten å gi signal om det den, så av og til når jeg skal sende melding til noen får jeg plutselig beskjed om at jeg ikke kan sende melding fordi jeg ikke er logget på.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...