Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Takk, da vet jeg hvor jeg skal hente den og. De sjekker ikke navn... Hvis de da ikke kjenner deg på postkontoret og synes det er mistenklig at jeg vil ha den utlevert. ;)

Ja, ta jetpacken din og ta deg en tur til sortland så henter du ut pakken...smartass

Herregud, JEG gjør jo ikke sånt. Men hva vet du om at andre ikke gjør det? Det jeg vil frem til.

Lenke til kommentar
Takk, da vet jeg hvor jeg skal hente den og. De sjekker ikke navn... Hvis de da ikke kjenner deg på postkontoret og synes det er mistenklig at jeg vil ha den utlevert. ;)

Ja, ta jetpacken din og ta deg en tur til sortland så henter du ut pakken...smartass

Herregud, JEG gjør jo ikke sånt. Men hva vet du om at andre ikke gjør det? Det jeg vil frem til.

Se bak deg.

Lenke til kommentar
Takk, da vet jeg hvor jeg skal hente den og. De sjekker ikke navn... Hvis de da ikke kjenner deg på postkontoret og synes det er mistenklig at jeg vil ha den utlevert. ;)

Sortland har vel 8-9 innbyggere? Jeg tror ikke noen av dem har rose Polo-skjorte heller, så du må nok finne en annen måte å stjele pakkene til b-real.

9000 takk ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...