Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nå har jeg tråkka bort til Stovner senteret for å lete etter den Matrix boksen. Dessverre fikk jeg meg bare en Cola.

Hvis du har noen å kjøre deg, prøv Elkjøp Lørenskog.

Rakk det ikke. Det stengte klokka åtte. I morgen skal jeg til byen og kjøpe. :love: Har sitti her og "studert" Matrix.

Skrevet
Det er rart hvordan noen ble husket.. Folk ville ha meg som brukermoderator selvom jeg hadde vært bannet i et år.. Kanskje det er noe rart med vi som har rotet rundt i dette hølet siden 2001?

Vi savner alle SO(siste ordet).. utrolig bra post som vi alle digget.

Gidder du finne den fram, eller må jeg selv søke? :p

søk selv.. vet ikke om den ble slettet.. So2 ble slettet mener jeg å huske.. Det var da det ikke var drittunger newkids i SO :D

We hate all the newkids!

Skrevet (endret)
DAMMIT! Jeg hadde 2-års jubileum på forumet i går. :p

Satan. Jeg hadde i overigår.

Btw, nå er jeg lei av å høre om den "gamle gjengen" i SO. SO har forandret seg, lev med det.

Endret av ehs5
Skrevet (endret)
2001-2002-generasjonen FTW.... og hvis alle dere som er regget her etter jeg ble bannet prøver å snakke til meg vil jeg ignorere dere..

:D

@ehs5 og fredrikrb: Barnerumper. :p

Endret av Bandidos Pelle
Skrevet
Jeg husker ihvertfall kebab!

Etter å ha lest de 2 seneste postene til Kebab Gud så kan jeg tenke meg du husker han :p

Trodde ikke jeg var skyld i det men. Interresant, det var mer enn jeg husket...

Heheh, han husker det i allefall :p

JEg fant forresten Siste Ordet, the orginial shit.

.. Den første så litt morsommere ut enn den her, det er blitt litt mye regler for et off-topic forum etterhvert.

Men, det får gå :p

Skrevet
forsvant når de oppgraderte til nytt forum ...

NEI FAEN!!

ignorer denne posten

To late!

Jeg savner tiden med phpbb 1.3.. og frames! Bedre system skal man lete lenge etter!

Skrevet

.. No body can resist the look of "siste ordet 4".. You just have to leave a message, it`s to powerfull!

Jadajadajada, jeg eier null gramatiske kunnskaper.

De som vil kan få ramse opp feilene?

Skrevet

jeg har vert en god stund på Hw.no nå, men har egentlig lite innlegg... men det er jo ikke tallet på innlegg som teller, det er tallet på kunnskap :)

Skrevet
jeg har vert en god stund på Hw.no nå, men har egentlig lite innlegg... men det er jo ikke tallet på innlegg som teller, det er tallet på kunnskap :)

Har ikke så altfor mange selv, men jeg har litt FOR mye på OT delen ;p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...