Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud. De tyske "gjestene" våre/mammas er jo til å bli gale av. Når de hører jeg planlegger å kjøpe en mobil til ca fire tusen, blir de jo gale. "Hundre euro må man da komme langt med"... Yeah right..

Jeg har ikke noe i mot fattige, men fattige tyskere som har noe imot at JEG bruker penger, de har jeg mye i mot. Pappa og jeg drog på McD etter at vi hadde spist en kyllingsalat uten synlig kylling...

Søsteren min drog "tilfeldigivis" rett ned til en vennine på Sørlandet... Og min lillebror er avlevert på sin nye "kostskole" i US. Jeg er ENEBARN!! Og jeg og pappa kjemper en bitter kamp mot alt av tysk påvirkning hjemme. Det er helt grusomt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

32 spenn? ( ca da ) nice. det er jo ikkeno. *kjøpe EQ2* :p kommer sånn at om man betaler 4 euro kan man spille spill fra de som produserer det liksom. that is, fra de som driver eq and such.

Skrevet

*Stikke og bade*

4000,- for mobil er dyrt, men det kan gå an om det er uten abonnement synes jeg. Ikke for meg, men for de som har / tar seg råd til det.

Skrevet
Jeg har sånn at jeg får 200 spenn i måneden. men siden jeg alldri bruker telefonen så veit jeg ikke hvor mye penger jeg har på den nå :p

Da gjør man som fredrik:ring folk fra forumet og forsøk deg på å selge ting.

Skrevet (endret)

Haddis: kan du sende meg PM om hva som var så forferdelig før i dag? :p vil så gjerne vite. lover å ikke si det videre.

Edit: :cry: slemming

:!:

Endret av Gohan
Skrevet (endret)

Kan kjøpe telefonliste til brukere av meg. :p

av navn kan @kd, volcov, Eline, Goohpy med mer nevnes!

og B|Real! :--D

Endret av fredrikrb
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...