Gå til innhold

Kreativitetstråden, for de med fantasi. ;)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm...

Ryddet litt i gammelt rusk.. og fant noen bilder jeg laget i photoshop for en stund siden.

 

Hvis de virker litt "genererte", er det fordi de er bygget opp med gjentatt bruk av makro-funksjonen i photoshop. Ganske gøy å leke med. En slags mellomting mellom genering av bilder ( gjennom fraktal-programmer ) og det å rote rundt med filter i photoshop.

 

 

Min personlige favoritt er "darkblue.jpg", men jeg er kanskje litt for glad i blått.

Døm selv..

 

beyblade.jpg

darkblue.jpg

candy.jpg

scary.jpg

inkspot.jpg

lightning.jpg

twirlyblue.jpg

silver2.jpg

Lenke til kommentar

http://www.deviantart.com/view/14113024/

 

Lagde dette for en god stund siden, er egentlig ikke noe jeg er stolt over. Var et 10 minutters arbeid.

Jeg hadde mange pågående vektor-prosjekter men så mista jeg alle filene med en feil under en formatering.

Er egentlig ikke noe vits i å gi meg kritikk på den, jeg har ikke .psd filen uansett så jeg får ikke endret på noe og jeg har heller ikke planer om det.

 

Om dere vil se mer av meg (av en merklig grunn) så titt ivei, det meste ligger på deviantART :)

Lenke til kommentar
nr.2 er best i 1024x768 oppløsning. da fyller den hele skjermen

Åssen har du planer om å få til det når bildet er 1000 x 2400 veit ikke jeg helt, men jeg får det til ikke til! hehe :p

 

bror_bror: finger-dråpe-bildet ( :p ) Du kan få det til å se mer ekte ut! få bildet du har limt inn til å gli bedre inn med fingeren. nå ser det ut som det er en fast gjenstand som ligger oppå fingeren! men slettes ikke ille! :D likte det veldig godt! :)

 

Eller: kjempe masse tøft her! (ikke minst BRA) :D keep up the good work! :D

Endret av RuZleBIFf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...