Gå til innhold

Ustabil "innlogging"/gjeldende brukeridentitet.


Anbefalte innlegg

De siste dagene har jeg vært en god del plaget med at jeg titt og ofte (ca. hvert 3. klikk), helt uten videre blir logget av og det står Velkommen, gjest istedetfor Innlogget som: endrebjorsvik89. Med det kommer også begrensninger som: et mindre fargerikt/opplysende forum (leste/uleste poster, og tråder med og uten posting av meg), ingen smileyer, ingen avatarer og jeg må logge inn hver gang jeg skal poste.

 

Det er spesielt ved "utvandring" fra Hardware-kategorien dette skjer, men også inni Hardware-kategorien også (men ikke fullt så ofte). Etter at jeg først har blitt logget ut, logger den ikke på automatisk.

 

Er det noe galt med PC'en/nettleseren min, eller er forumet litt ute og kjøre for tiden? :dontgetit:

 

Bruker Mozilla Firefox 1.0.3.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

QUOTE (endrebjorsvik89 @ 06/05/2005 : 22:54)
De siste dagene har jeg vært en god del plaget med at jeg titt og ofte (ca. hvert 3. klikk), helt uten videre blir logget av

Jeg opplever dett svært ofte (men ikke alltid) når jeg logger meg på fra jobb. Hjemme skjer det nesten aldri, de gangene det har skjedd her har vi vært flere som har vært pålogget forumet samtidig.

Bruker IE begge steder.

Lenke til kommentar

Jeg har nå byttet passord og logget meg inn på nytt med "Logg på automatisk" slått på, men allikevel logger den av nå jeg bytter mellom hovedkategoriene (Tilbakemeldinger, hardware, overklokking, off-topic osv).

 

Jeg kan heller ikke huske å ha vært inne på forumet på en annen PC uten å logge av.

 

Kanskje jeg skal prøve å slette cookies... :hmm:

 

Er det noe Ueland eller andre høyere makter kan gjøre? F.eks logge meg av alt jeg har logget meg på på? Det skal de få lov til hvis problemet vil ordne seg da.

 

Kan det ha med at jeg logge inn i prisguiden en gang? :hmm:

Lenke til kommentar

Jeg har nå prøvd:

- Finne andre PC'er/nettlesere jeg er logget på, for deretter å forsikre meg om at jeg er logget av der.

- Slette alle cookies på maskinen.

- Sjekke at Cookies er aktivert

 

...men det fungerer fremdeles ikke.

 

Kan NAT'en ha noe med problemet å gjøre?

 

Alt har fungert perfekt tidligere, men plutselig en dag dukket problemet opp. Og jeg husker selvfølgelig ikke hvilken dag det var heller. :(

 

Jeg har observert oppførselen til systemet og har konkludert med at deg går fint å surfe innenfor én hovedkategori (f.eks Hardware), men ved skifte til en annen kategori (f.eks Off-topic), logger den momentant av. Uten unntak.

 

Jeg må også legge til at 'Automatisk Pålogging' fungerer hver gang jeg lukker og åpner nettleseren (FF).

 

Er det noe Ueland kan gjøre? Resette et eller annet?

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...