Gå til innhold

Stargate SG-1, skal det være så dårlig?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
koster ca. 600pr. sesong i norge http://www.platekompaniet.no/dvdproduct.as...=MGMV1001607DVD

 

noe blilligere fra amazon

6028488[/snapback]

 

Å kjøpe i norge er BS, da ville jeg heller kjøpt meg en flybilett med Ryan Air til england og sett en fotballkamp el og kjøpt dem for 30 £ som er ca 360 per boks i butikk som jeg så. Noe som betyr på 8 bokser sparer man 800 kr (billigste pris jeg vet om er 460). Si man får billettene til 1 kr eks avgifter så blir det 300. Da har man 500 som rekker til fotball kamp og kanskje et måltid :tease::tease::tease:

Lenke til kommentar

hmmm... jaja.... sånn kan det gå... var akkurat oppe på Spaceworld...bare for å sjekke.... :p det var jo kanskje et håp om at det kunne være.... (ingen av dåkke som hjalp meg? :p) men uansett....snakk om selveid... :S

 

jaja.... blir vel et lite nettkjøp.... :) klare ikkje å vente i ein mnd! men takk alikevel!

Lenke til kommentar

tja... vett ikkje heilt eg... vett ikkje om eg har ein sånn "yeij!" følelse om noen av rasene.... asgard e jo fett som faen :D og nox med sin "The young does not always do as they're told" style ;)

 

etter et par minutters vurdering så har eg kommet te at asgard e nok rett og slett nice ;) hehe.... noen som vil fyre opp ein poll? :D

Lenke til kommentar

MHM!! Her seriøst sett de 5 første sesongene 2 ganger!! med et års mellomrom... dette fordi jeg ikke har sesong 6-> argh!! men, men... skummelt med masse moms da... men det e uten tvil verdt det... den burde komme snart nå :D då ska det bli liv :w00t:

 

*synge* joy to the world 'cause S....G....1 has come... ! :)

Lenke til kommentar

Det gleder et sg-1 hjerte at man finner tråder som dette. Har fulgt med serien i 5-6 år nå, kom vel inn i sesong 2 eller 3 trur jeg.. Har hele tiden ventet til sesongen er ferdig og ser da maraton, det er etter min mening eneste måten å se en slik serie på.. Serien er genial, men som noen sier, den tar seg opp og blir bare bedre og bedre. SG-1 er fullt på høyde med Babylon 5 og farscape..

Selvsagt er det perioder der det kan se ut som de har gått tom for ideer, men så tar den seg opp igjen. Mener det er en slik periode i sesong 5, var da redd serien skulle ende.. Jeg har som leveregel innenfor serier å gi dem opp om serien varer mer enn 2-3 sesonger, men denne kan bare fortsette.. Ihvertfall så lenge dem klarer å holde kvaliteten der..

Lenke til kommentar

har dåkke sett filmen? så den ein gang..fant den på ein VHS som lå å slang... likte den;) plutselig dukket det opp ein serie...det va bra det! :D

Det gleder et sg-1 hjerte at man finner tråder som dette.

(...)

ele tiden ventet til sesongen er ferdig og ser da maraton, det er etter min mening eneste måten å se en slik serie på.

helt enig der asså :D følger også med på 24...grusomt mellom hver episode... men, men.... tar bare et par dager å se ein SG-1 sesong da...

Endret av McNaughty
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...