Gå til innhold

Er 7710 verdt 3998 kroner?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke noe spesielle krav egentlig. Eneste er kalender,multimedia og mp3/bilde visnings mulighet på stor skjerm. Noen her som mener at telefonen ikke er verdt 3998 med activetalk fra netcom?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

NEI! Jeg hadde i sin tid 7700 (ikke spør hvordan jeg fikk tak i den ;)) og du kommer absolutt ikke til å bli glad i den store klumpen, den er helt ok å surfe med men that's it. Treig er de også!

Skrevet
NEI! Jeg hadde i sin tid 7700 (ikke spør hvordan jeg fikk tak i den ;)) og du kommer absolutt ikke til å bli glad i den store klumpen, den er helt ok å surfe med men that's it. Treig er de også!

Nå er det da ganske mange og viktige forskjeller på 7700 og 7710, da spesielt når det kommer til størrelse.

 

Om du kan leve med tregheten er vel 7710 verdt pengene, det er ihvertfall min mening.

Skrevet (endret)

Litt off topic, men hvor mange telefoner har du egentlig hatt og hvor mange har du reklamert på?

Endret av Hefla
Skrevet
ca 80 telefoner og reklamasjonsprosent på noe mellom 30 og 50%, kanskje mer....Nokia står for det meste av det

Så hvorfor holde seg til Nokia?

 

Hadde blitt gal av all den reklameringa jeg.

Skrevet
ca 80 telefoner og reklamasjonsprosent på noe mellom 30 og 50%, kanskje mer....Nokia står for det meste av det

Så hvorfor holde seg til Nokia?

 

Hadde blitt gal av all den reklameringa jeg.

fordi jeg absolutt vil prøve det jeg kan få fingerene mine på :p

Skrevet
ca 80 telefoner og reklamasjonsprosent på noe mellom 30 og 50%, kanskje mer....Nokia står for det meste av det

Så hvorfor holde seg til Nokia?

 

Hadde blitt gal av all den reklameringa jeg.

Det er ikke automatisk Nokia sin feil at telefoner som havner i hendene på Christian ikke overlever lenge. Som oftest så er det brukeren sin feil.

Skrevet

aha...så du hevder da at siden de ikke kan laste meg for det som skjer så er det min feil? Joda, kan være enig i det, men jf. samtale med en forhandler "majoriteten av ny telefoner må inn på service minst 1 gang de første mndene sov osv"

Eneste produsent som ikke har fulgt det prinsippet er Samsung og Treo telefonene.

 

Så BlueJack, ikke pek fingeren før du har belegg for å kalle meg inkomptent

Skrevet
ca 80 telefoner og reklamasjonsprosent på noe mellom 30 og 50%, kanskje mer....Nokia står for det meste av det

Så hvorfor holde seg til Nokia?

 

Hadde blitt gal av all den reklameringa jeg.

Det er ikke automatisk Nokia sin feil at telefoner som havner i hendene på Christian ikke overlever lenge. Som oftest så er det brukeren sin feil.

Som han tidligere har sagt, så går alle disse reklamasjonene igjennom. Det betyr at det ER produsenten sin skyld, og ikke bruker.

 

Er en kjent sak at Nokia har de telefonen av lavest kvalitet i Norge idag. ingen tvil om det.

Skrevet
ca 80 telefoner og reklamasjonsprosent på noe mellom 30 og 50%, kanskje mer....Nokia står for det meste av det

Så hvorfor holde seg til Nokia?

 

Hadde blitt gal av all den reklameringa jeg.

Det er ikke automatisk Nokia sin feil at telefoner som havner i hendene på Christian ikke overlever lenge. Som oftest så er det brukeren sin feil.

Da er jo isåfall teknikerne, folk fra nokia, folk på service der han leverer inn telefonene sine også flinke til å feile, ettersom christian faktisk har fått igjennom kravene sine.

 

Eller mener du at forbrukerkjøpsloven kanskje er til for at brukerfeil skal kunne reklameres på?

Skrevet

Nå sikta jeg ikke generelt til Christian. Mente bare at det er så mange som klager på merkenavnet Nokia. Oftest er det brukerene som gjør feil, og derfor går telefonene i stykker.

 

Og når det gjelder Christian så må han ha UTROLIG med uflaks når det gjelder mobiltelefoner. :roll:

Skrevet

Jeg tror ikke Christian er så utrolig uheldig, eller han er jo ganske uheldig og, men det som er verst tror jeg er at han er så kresen. Hvis jeg sier at "det og det" er gærent med mobilen min så skjønner ikke han at jeg ikke har dratt i butikken og klaget for lenge siden. Noen er perfeksjonister, mens andre ikke er det.

 

Personlig tror jeg produsentene kanskje trenger å få igjen mobiler de har gjort en dårlig jobb med, hvis nok gjør det kanskje de skjerper seg neste gang.

Skrevet
Nå sikta jeg ikke generelt til Christian. Mente bare at det er så mange som klager på merkenavnet Nokia. Oftest er det brukerene som gjør feil, og derfor går telefonene i stykker.

 

Og når det gjelder Christian så må han ha UTROLIG med uflaks når det gjelder mobiltelefoner. :roll:

Nei, i 95% av tilfellene er det noe feil med telefonene.

 

Resten av tilfellene er fukt eller andre skader.

Fukt kan diskuteres om også er produsentens skyld.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...