Gå til innhold

Firma: Betale retur kostnadene?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Er ansatt i et firma, så jeg får kjøpt deler til eget bruk via norek.. :love:

Men her om dagen mottok jeg et Q-Tec Desktop kabinett jeg hadde bestilt.. JA, det er Q-Tec, men bestilte det bare fordi det var BILLIG! Men når jeg mottok det var hele fronten knust, så jeg skal sende det i retur.

 

Men må jeg, siden dette er bestilt via norek, altså for bedrifter, betale retur kostnadene? Vet at privatpersoner får dette dekket.

 

 

Edit:

Post nr. 400 :w00t:

Endret av LaStrada
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om du handler som bedrift fra Norek gjelder ikke kjøpsloven for privatkunder, men næringskjøps loven. Tror ikke du har krav på å få dekket kostnadene ved retur forsendelser.

 

Men Norek bør yte såpass god service, ser iflg. børs meldingene at Norek taper om settning på forhandler delen(norek), ikke rart om de ikke yter litt service.

Lenke til kommentar
Men Norek bør yte såpass god service, ser iflg. børs meldingene at Norek taper om settning på forhandler delen(norek), ikke rart om de ikke yter litt service.

Tja, har en stygg misstanke om at disse forhandlerne kaster inn håndkledet. Det er vel svært vanskelig og tjene noe særlig på HW-salg.

Lenke til kommentar
Men Norek bør yte såpass god service, ser iflg. børs meldingene at Norek taper om settning på forhandler delen(norek), ikke rart om de ikke yter litt service.

Tja, har en stygg misstanke om at disse forhandlerne kaster inn håndkledet. Det er vel svært vanskelig og tjene noe særlig på HW-salg.

:yes::yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...