Gå til innhold

Spill du aldri går lei. Dine udødelige klassikere.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke for å kritisere så veldig, men jeg syns det er litt merkelig å nevne helt nye spill som udødelige klassikere... Altså, kommer du til å spille de som f.eks. 10år? Selv spiller jeg NES spill fra 1985 osv, det er det som er klassikere spør du meg.

Lenke til kommentar
Ikke for å kritisere så veldig, men jeg syns det er litt merkelig å nevne helt nye spill som udødelige klassikere... Altså, kommer du til å spille de som f.eks. 10år? Selv spiller jeg NES spill fra 1985 osv, det er det som er klassikere spør du meg.

Kommer garantert til å spille mine klassikerspill om 10 år. Final Fantasy 7 (min favoritt) er faktisk 8 år gammelt ;) Nesten på 10 års grensa di :p

Lenke til kommentar
Kommer garantert til å spille mine klassikerspill om 10 år. Final Fantasy 7 (min favoritt) er faktisk 8 år gammelt ;) Nesten på 10 års grensa di :p

Og når ble FF VII et nytt spill?

Og når har han sagt at det var et nytt spill?

Kan du ikke lese den forrige posten min istedet for å poste slik?

Lenke til kommentar
Kommer garantert til å spille mine klassikerspill om 10 år. Final Fantasy 7 (min favoritt) er faktisk 8 år gammelt ;) Nesten på 10 års grensa di :p

Og når ble FF VII et nytt spill?

Sammenlignet med NES-spill er det rimelig nytt... Selv om det for meg er gammelt nok til å være en klassiker. Tydeligvis for deg og.

Lenke til kommentar
Final Fantasy serie

ingen innsigelser på den der, sikker hit!

 

Og så klart Final Fantasy 7.. favoritten... bare synd det med grafikken...

Grafikken er jo en del av sjarmen ;)

 

Grafikken er sjarm, enig der Destructionz, kan ikke IKKE like ff7 pga grafikken

 

Må bare skrive ned Gud: Final Fantasy VII

 

har ikke sett en mann ha så rett før.

du kan vel være enig at ff7 hadde vært fetere i fornya grafikk... spiller seff ps1 versonen jeg har for det da, men noen ganger kan man bli litt lei.. f.eks når spillet henger seg opp osv...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...