Gå til innhold

Spill du aldri går lei. Dine udødelige klassikere.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Heroes of Might and Magic 6, tar det fram hvert år, men klarer det aldri. Hvert år sier jeg, no skal jeg klare det, men det blir det aldri noe av. Frusterende at jeg alrdi klarer det! Men søre så gøy spillet er.

For å være pirkete! Heroes of Might and Magic 6 eksisterer ikke i og med at det nye som kommer nå er 5-eren. Dette er et strategispill. Du mener nok Might and Magic 6. Dette er det fantastiske rollespillet. HAr personlig bare prøvd 7-eren og åteeren tror jeg? Uansett, vakker serie!

Lenke til kommentar
Marathon 2

WarCraft 3

Freelancer (Utrolig hvordan man kan drepe de samme skipa 3000 ganger uten å bli lei)

Battlefield 1942 (med evnt. mods)

Dawn of War (Litt få som spiller dette :( )

Dawn of War er sinnsykt kult lan spill, spiller det ganske ofte når jeg er på lan med kamerater.

 

 

Glemte og nevne Vampire : The Masquerade Bloodlines.

Tross i alle bugs så er det et jævli bra spill imo, er lengesiden jeg kunne spille et spill så mye uten og gå lei.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242

Selv om jeg tørr kalle megselv en dugelig fan av MGS serien, så går jeg lei de og.

Jeg føler at det som holder meg lengst, og alltid lokker, er Dark age of Camelot. Et MMORPG som jeg har hatt, og spillt siden utgivelsen..sikkert i 2001 eller noe...har ikke spillt hele den tiden, men mange timer har det blitt. www.darkageofcamelot.com

Lenke til kommentar
Final Fantasy serie

ingen innsigelser på den der, sikker hit!

 

Og så klart Final Fantasy 7.. favoritten... bare synd det med grafikken...

Grafikken er jo en del av sjarmen ;)

 

Grafikken er sjarm, enig der Destructionz, kan ikke IKKE like ff7 pga grafikken

 

Må bare skrive ned Gud: Final Fantasy VII

 

har ikke sett en mann ha så rett før.

Endret av Specter
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...