B@ron Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Hva slags talent point burde en hunter ha? En venn lurer på hva han skal ta på talent pointsa sine, noen som kan hjelpe han? Om dere kunne lage en talent poin som er bra på PVP, hadde det hver supert! -skriv lista opp til lvl 60- takk
Zindre- Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Hva skal han holde på med da? PvE eller PvP? Solo eller Party?
MrLee Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 (endret) Forslag? kommentarer? (ikke utprøvd, bare satt sammen fra her http://wowvault.ign.com/View.php?view=Talents.View Beast Mastery Talents (8 points) # Improved Aspect of the Hawk - 5/5 points Increases the Ranged Attack Power bonus of your Aspect of the Hawk by 20%. # Improved Aspect of the Monkey - 3/3 points Increases the Dodge bonus of your Aspect of the Monkey by 3%. Marksmanship Talents (11 points) # Improved Concussive Shot - 5/5 points Gives your Concussive Shot a 20% chance to stun the target for 3 seconds. # Efficiency - 1/5 point Reduces the Mana cost of your Shots and Stings by 2%. # Lethal Shots - 5/5 points Increases your critical strike chance with ranged weapons by 5%. Survival Talents (32 points) # Precision - 5/5 points Increases your chance to hit with melee weapons by 5%. # Improved Raptor Strike - 1/5 point Reduces the cooldown of your Raptor Strike by 0.2 seconds. # Improved Wing Clip - 5/5 points Gives your Wing Clip ability a 20% chance to immobilize the target for 5 seconds. # Lightning Reflexes - 3/3 points Increases your Dodge chance by 3%. # Deterrence - 1/1 point When activated, increases your Dodge and Parry chance by 25% for 10 seconds. # Deflection - 5/5 points Increases your Parry chance by 5%. # Counterattack - 1/1 point A strike that becomes active after parrying an opponent's attack. This attack deals 40 damage and immobilizes the target for 5 seconds. Counterattack cannot be blocked, dodged, or parried. # Savage Strikes - 5/5 points Increases your critical strike chance with melee weapons by 5%. # Melee Specialization - 5/5 points Increases the damage you deal with melee weapons by 5%. # Lacerate - 1/1 point Wounds the target, causing them to bleed for 77 damage over 21 seconds. Alternativt gå for en Ranged PvP build... Beast Mastery Talents (8 points) # Improved Aspect of the Hawk - 5/5 points Increases the Ranged Attack Power bonus of your Aspect of the Hawk by 20%. # Improved Aspect of the Monkey - 3/3 points Increases the Dodge bonus of your Aspect of the Monkey by 3%. Marksmanship Talents (34 points) # Improved Concussive Shot - 5/5 points Gives your Concussive Shot a 20% chance to stun the target for 3 seconds. # Lethal Shots - 5/5 points Increases your critical strike chance with ranged weapons by 5%. # Improved Arcane Shot - 5/5 points Reduces the cooldown of your Arcane Shot by 1 second. # Improved Serpent Sting - 5/5 points Increases the damage done by your Serpent Sting by 10%. # Mortal Shots - 5/5 points Increases your ranged weapon critical strike damage bonus by 50%. # Hawk Eye - 3/3 points Increases the range of your ranged weapons by 6 yards. # Scatter Shot - 1/1 point A short-range shot that deals 50% weapon damage and confuses the target for 4 seconds. Any damage caused will remove the effect. # Ranged Weapon Specialization - 5/5 points Increases the damage you deal with ranged weapons by 5%. Survival Talents (9 points) # Precision - 5/5 points Increases your chance to hit with melee weapons by 5%. # Improved Wing Clip - 4/5 points Gives your Wing Clip ability a 16% chance to immobilize the target for 5 seconds. noe slikt kanskje? Endret 3. mai 2005 av MrLee
AntatraCK Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Jeg er nå lvl 48 hunter. Har så langt brukt mer på Beast mastery, enn på marksmanship. I starten, når du ikke er ute i hardt vær (PvP), så er petet ditt det du bør satse på. Her er det du burde prøve å få med deg. Beast Mastery 5/5 improved aspect of the hawk (20% increase) 5/5 endurence training (10% more health for my pet) 5/5 bestial discipline (20% more focus for pet) 1/1 bestial swiftness (pet moves 30% faster outdoors) 5/5 unleashed fury (pet does 10% more damage) 5/5 ferocity (pet crit chance increased by 15%) 2/2 improved mend pet (increases amount healed from mend pet ability by 10%) 5/5 thick hide (armor rating of pets increased by 10%) 5/5 frenzy (pet's attack speed boosted by 30% after dealing a critical strike) 1/1 spirit bond (everytime my pet strikes an enemy, gain 20 health...at level 60 it's 40 health) 39 points totalt Marksmanship 5/5 Improved Concussive Shot 5/5 Efficiency 5/5 Improved hunter's Mark 1/1 Aimed Shot 5/5 Improved Serpent sting 3/3 Hawk eye 3/3 Improved Scorpid sting 5/5 Ranged weapon specialization 1/1 Trueshot aura 33 points totalt Her må du kutte ned en del siden jeg har brukt litt mange points, men gå får beast mastery først fordi det er petet som hjelper deg i starten. Jeg tror ikke jeg går for Trueshot aura, men heller for spirit bond. Dette fordi det gir en god fordel i PvP, der du fort får opp helsa de. Viss du satser på spirit bond, så MÅ du få deg et raskt pet. Jeg har min kjære lille Nightsaber stalker, som jeg tame som mitt første pet. Det er relativt raskt (1.4) og i forhold til at det er raskt og nå har en dps på 57-64, så har det 2254 health og 2976 armor. Det duger godt som tank og som damage dealer, spesielt med frenzy, da det har en 60% sjanse til å få +30% attackspeed på hver crit.
MrLee Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 (endret) pet som tank er vel ikke noe du kan regne med i PvP ettersom de fleste folk vil gå rett på deg og ignorere/disable pet'en... som caster interrupter eller ekstra skade, ja..men ikke regn med at pet kan tanke for deg.. Forøvrig: Gå hit for maaange templates: http://wowvault.ign.com/View.php?view=Temp...elect_id=Hunter Endret 3. mai 2005 av MrLee
AntatraCK Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 # Lacerate - 1/1 point Wounds the target, causing them to bleed for 77 damage over 21 seconds. Ikke noe angrep på deg MrLee, men dette er et av de lameste spellene som finnes. 77 damage over 21 seks. Det er 3,66 damage pr sekund. Dette er ingenting, å bruke 30 talentpoints for å få denne er ikke vert det synes jeg. Har hørt at Survival skal få en grundig gjennomgang til neste patch, og det bør den. Det er praktisk talt ingenting som er vert å bruker points på der. Hvor mye er 77 damage over 21 seks i lvl 60 ?, det er nesten lik null det, et bie stikk kunne man kalt det.
Canute Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 (endret) Ville bare legge til at improved hunter's mark og improved aspect of the hawk bare er noe herk. Improved aspect gir på level 60 totale sum 22 mer attackpower. Samme gir Hunter's mark. Dvs tenk deg godt over om du vil bruke 10 talent points på 44 attack power. Endret 3. mai 2005 av Zevz0r
AntatraCK Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 pet som tank er vel ikke noe du kan regne med i PvP ettersom de fleste folk vil gå rett på deg og ignorere/disable pet'en... som caster interrupter eller ekstra skade, ja..men ikke regn med at pet kan tanke for deg.. Forøvrig: Gå hit for maaange templates: http://wowvault.ign.com/View.php?view=Temp...elect_id=Hunter Ble en del quote, men. Jeg regner ikke pet som tank i PvP, men i starten fra lvl 11 (husker ikke når du kan tame) og opp til rundt lvl 25-30, da er petet din tank. i PvP er mitt pet damage dealer, ikke noe tank. Det er ingen som gidder bry seg om pettet. Derfor har jeg et pet som dealer litt damage, det hjelper med talents her. Som nevnt Unleashed fury 10% mer damage fra pet, ferocity 10% mer sjanse for å critte, frenzy, får 30% attackspeed etter crit, og spirit bond, som hjelper veldig i PvP.
MrLee Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 woah... så ikke det... "assumption is the mother of all..." og "you can't spell assumption without ASS" antok at den var bra siden den var på slutten.. 77 dmg over 21 sec? WTF?
AntatraCK Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Håper blizz fikser den ASAP, den er bare ikke god nok. Hele treet er bare dritt, sp survival er ikke noe man bør satse på enda. For dem som ikke visste det (og det håper jeg er få ), det går ann å respecce charen din viss du ser at dette ikke passer din spillestil.
Zindre- Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Dette ville jeg brukt: Marksmanship Talents (37 points) # Improved Concussive Shot - 5/5 points Gives your Concussive Shot a 20% chance to stun the target for 3 seconds. # Efficiency - 4/5 points Reduces the Mana cost of your Shots and Stings by 8%. # Lethal Shots - 5/5 points Increases your critical strike chance with ranged weapons by 5%. # Aimed Shot - 1/1 point An aimed shot that increases ranged damage by 70. # Barrage - 2/2 points Increases the damage done by your Multi-Shot and Volley spells by 10%. # Improved Arcane Shot - 5/5 points Reduces the cooldown of your Arcane Shot by 1 second. # Mortal Shots - 5/5 points Increases your ranged weapon critical strike damage bonus by 50%. # Hawk Eye - 3/3 points Increases the range of your ranged weapons by 6 yards. # Scatter Shot - 1/1 point A short-range shot that deals 50% weapon damage and confuses the target for 4 seconds. Any damage caused will remove the effect. # Ranged Weapon Specialization - 5/5 points Increases the damage you deal with ranged weapons by 5%. # Trueshot Aura - 1/1 point Increases the Ranged and Melee Attack Power of party members within 30 yards by 30. Survival Talents (14 points) # Precision - 5/5 points Increases your chance to hit with melee weapons by 5%. # Lightning Reflexes - 3/3 points Increases your Dodge chance by 3%. # Improved Wing Clip - 5/5 points Gives your Wing Clip ability a 20% chance to immobilize the target for 5 seconds. # Deterrence - 1/1 point When activated, increases your Dodge and Parry chance by 25% for 10 seconds.
Netforce Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 Ville bare legge til at improved hunter's mark og improved aspect of the hawk bare er noe herk. Improved aspect gir på level 60 totale sum 22 mer attackpower. Samme gir Hunter's mark. Dvs tenk deg godt over om du vil bruke 10 talent points på 44 attack power. Om du lager en agilitybased hunter så er betyr det der ganske mye faktisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå