Gå til innhold

2x 6600GT gikk opp i røyk...


Anbefalte innlegg

  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Hvis det er status å ødelegge kort: så har jeg ødelagt to POV 600GT kort, merkelig nok på originale klokkefrekvenser 500Mhz på Core og 1100 Mhz.

 

Dette tror jeg skyldtes dårlig kjølepasta rett og slett. Fikk kort på garantien fra netshop, og det var jeg ikke sein om å få artic silver 5 på mellom vifte og GPU, og da funket det utrolig bra. Etter det har jeg kjørt en POV IceChameleon 318 grams vifte på 550Mhz på core 1150Mhz på memory. Funker greit.

Lenke til kommentar

Hvis du hadde sett litt etter, så hadde du sikkert lagt merke til at det første inlegget ble laget 05.03.2005 altså for 5 måneder siden...

 

Ellers som alternativt grafikkort hadde jeg et 2dkort.

 

 

Var noen som foreslå å vente allerede da.... :p

 

 

Tror jeg hadde blitt rimelig gal i mellomtiden ..... hehe

 

 

Jeg "fikk" vel aldri noe nytt kort, jeg kjøpte det vel, og det gjorde jeg for 3 mnd siden...

Lenke til kommentar
Hvis du hadde sett litt etter, så hadde du sikkert lagt merke til at det første inlegget ble laget 05.03.2005 altså for 5 måneder siden...

 

Ellers som alternativt grafikkort hadde jeg et 2dkort.

 

 

Var noen som foreslå å vente allerede da.... :p

 

 

Tror jeg hadde blitt rimelig gal i mellomtiden ..... hehe

 

 

Jeg "fikk" vel aldri noe nytt kort, jeg kjøpte det vel, og det gjorde jeg for 3 mnd siden...

Har venta siden februar jeg, og venter enda på å se om R520 eller 7800GTX er best.

 

Men har da ett 6600GT kort fra XFX som ventekort, og det funker jo egentlig bra nok.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...