Gå til innhold

2x 6600GT gikk opp i røyk...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du kan gjerne forklare dette innlegget litt nøyere. Spesielt
Og til Muffinman som jeg har i Q, What the fu**??
.

 

He he.. Q var latskap for Quote..

 

Det var ikke noe vondt ment, men jeg syntes det jeg tok fra hjemmesiden din var festlig.. hadde aldri falt meg inn å gjøre noe sånt som det du drev med der.

Derav også what the f***

 

Som sagt, jeg syntes jeg var en helt når jeg klokket 5% på mitt hovedkort/cpu følgelig er jeg i en helt annen liga en hva dere er :-)

 

Men ikke desto mindre må flirer man litt når man ser kort som brenner opp..

Akkurat som jeg fliret godt da jeg så damen som hadde kjørt inn og veltet en strøm/telefon mast over 2-3 andre biler på vei til jobb i dag :-)

 

/vonGrepa

Lenke til kommentar
750Mhz Core på et 6600GT ja..  hehe.

Det minner meg litt om den gangen du hadde en XP2500+ med helt vill klokk i forohld til alle andre.

Den gangen brukte du noen andres screenshot som ditt eget også, om jeg ikke husker helt feil.

 

Nå erre på tide at du kommer med en forklaring på de anklagene dine.

Jeg har kjørt min gamle 2500+ på 2500 MHz til jeg bytta til den jeg har nå, men noe utover det kan jeg ikke huske å ha klokka.

 

 

Og det at du beskylder meg for å ha rappa screenshot fra andre ???

Hva i svarte er det for noe tull ???

SKJÆRP DEG !#¤&"

 

Har jeg gjort deg noe galt siden du skriver:

Ikke for å være frekk, men DU klarer ikke å dra et 6600GT over 650-700 på core.

 

Sannsynlighvis var det frekke og nedlatende kommentarer fra folk som deg som gjorde at jeg ikke GADD å svare mer på den tråden du snakker om.

 

 

Er det dette screenshotet du sikter til ???

CpuClock2.jpg

 

Var bare en feil i CoreCenter jeg ville påpeke, den viser jo at FSB er 4000 MHz, steg bare når man slo på "auto overclock"...

 

Eller dette: Athlon Xp1800+ @ 1793 MHz ???

 

mingamlepc.jpg

 

Eller dette ??? Athlon XP2500+ @ 2557 MHz ??

 

Xp 2500+ @ 2557 MHz

 

 

Ang lekkasjer. NEI, det minker nesten ikke i tanken, kansje 1 cm i løpet av 3-4 mnd. Alle koblingene er det gjengetape på, samt det er brukt skikkelige slangeklemmer.

 

Jeg har nå vel drevet med pc og overklokking av pc i bortimot 10 år, fikk mitt første vannkjølings system for rundt 5 år siden og hadde før det ekstrem luftkjøling, i form av haugevis av hurtigsnurrende vifter, altså pc ala flymaskin.

 

Jeg gjør mange ting for å sikkre gode overklokkings muligheter på pc'n, både når jeg kjøper den, og når jeg monterer den i hop. På den XP1800+ prosessoren var f.eks multiplyern låst opp manuellt. Jeg bruker flere forsøk på legge på Artic Silver, ser hva jeg får lavest temperaturer med for å nevne noe.

 

Jeg pleier å sjekke at ting rundtom på pc'n ikke blir for varmt, dvs slå av pc'n og kjenne rundtom etter høy varme, på det forige hovedkortet mit f.eks, (kt600 Delta-IL) måtte jeg ettermontere en vifte over voltregulatorene, pga høy overklokk, dermed klarte jeg å overklokke mer en mange andre. Dessuten var jeg veeldig tidlig ute med å kjøpe Corsair minnebrikker, jeg kjøpte den første XMS modulen de lagde en PC3200 modul ikke så rått nå, men da var 2700 det raskeste du ellers fikk kjøpt, så det var ganske fancy. Dette bidrog også til høye overklokkings resultater før mange andre, mye research før jeg handler.

 

At det ble en A64-3000+ nå var pga lommeboka.

Derfor er dette en av SVÆRT få ganger jeg har ødelagt noe pga overklokking, det er faktisk første gang.

Lenke til kommentar
Vel, vil bare si at det er rimelig teit av deg å skrive at du er misfornøyd med kortene i erfaringer;

 

https://prisguiden.no/vis_produkt.p...review_id=15080

 

når du helt tydelig har brukt kortene til noe de ikke er laget for....  :nei: Dette bli bare alt for teit...

Må si meg enig der. Bare tull at man skal skylde på kortene når man har kjørt dem overklokket.

Jeg er jo passelig missfornøyd med de. Jeg skriver jo endel bra om de korta da.

 

Må jo være ok, da det har sluppet igjennom sensuren.

 

Hvis det ikke var meningen at man skulle overklokke, hvorfor i svarte følger det med verktøy til det på driverdisken ????

Lenke til kommentar

Har jeg gjort deg noe galt siden du skriver:

Ikke for å være frekk, men DU klarer ikke å dra et 6600GT over 650-700 på core.

 

Nei da, du har ikke gjort meg noe galt.

 

Som jeg sa: "ikke for å være frekk".

750Mhz på core med et 6600GT er jo verdensrekord så vidt jeg vet.

Verdensrekord med umoddet kort og vannkjøling?

 

De som har kommet over 650Mhz på core har brukt stekere lut enn vannkjøling, og de har kjørt relativt høye spenninger.

 

Siden du har drevet med overklokking i så mange år finnes det en grei løsning på det hele; Legge frem bevis i form av en Compare-link til 3dmark01,03, 05 eller Aquamark.

Lenke til kommentar

Har jeg gjort deg noe galt siden du skriver:

Ikke for å være frekk, men DU klarer ikke å dra et 6600GT over 650-700 på core.

 

Nei da, du har ikke gjort meg noe galt.

 

Som jeg sa: "ikke for å være frekk".

750Mhz på core med et 6600GT er jo verdensrekord så vidt jeg vet.

Verdensrekord med umoddet kort og vannkjøling?

 

De som har kommet over 650Mhz på core har brukt stekere lut enn vannkjøling, og de har kjørt relativt høye spenninger.

 

Siden du har drevet med overklokking i så mange år finnes det en grei løsning på det hele; Legge frem bevis i form av en Compare-link til 3dmark01,03, 05 eller Aquamark.

Kansje du husket at jeg kranglet med deg på : A64 vs P4EE

 

Jeg viste nuvel ikke at det var så peise bra med 700-1200.

Dessuten, at kortet tok fyr er vel en indikasjon på at det ikke skal være mulig.

 

Jeg vet bare hva det stod der, jeg kjørte en 3dmark test, og fikk bare 3300 poeng, vettasvarte om det var pga for mye overklokking, noen form for "Throtteling" eller noe sånt, men syntes ikke det var fantastisk nok til å publisere det.

 

Her er korta i Normal SLI modus.

 

Tror driverne over hadde begrensede overklokkings muligheter, var vel ikke før 71.89 at Nvidia offesielt støttet overklokking i driverne på SLI ??

Endret av SatanClaws
Lenke til kommentar

Jeg viste nuvel ikke at det var så peise bra med 700-1200.

Dessuten, at kortet tok fyr er vel en indikasjon på at det ikke skal være mulig.

 

Jeg vet bare hva det stod der, jeg kjørte en 3dmark test, og fikk bare 3300 poeng, vettasvarte om det var pga for mye overklokking, noen form for "Throtteling" eller noe sånt, men syntes ikke det var fantastisk nok til å publisere det.

 

http://service.futuremark.com/compare?3dm05=691812Her er korta i Normal SLI modus.

 

Tror driverne over hadde begrensede overklokkings muligheter, var vel ikke før 71.89 at Nvidia offesielt støttet overklokking i driverne på SLI ??

For å ta et eksempel. Mr. "Skate2Snow" fra canada har klart å dytte kjernen på kortet sitt opp i 715Mhz. For å få til det så har han fått tak i et gullkort og voltmoddet dette, pluss han har fått "Chilly1" fra XtremeSystems til å bygge en custom kjøler som bærer navnet Extreme FrostByte.

 

Litt merkelig at en som klokker mye ikke har tatt vare på screenshots eller uploadet scores. Kjipere er det at kortet nå er dødt, så noen mulighet for å kjøre testene nå er umulig.

 

 

For meg spiller det liten rolle egentlig. Men kan du med hånden på hjertet si at du har kjørt 750Mhz på core, så har du mest sannsynlig verdensrekorden.

 

 

...............

 

Jeg husker nesten ikke den tråden du linker til, men det jeg prøvde på var å få frem var at THG ikke er til å stole på. Dette gjorde jeg ved å påpeke det faktum at de faktisk påbroper seg verdensrekord, ennå de VET at det er en annen som sitter med den.

Ytelse eller ikke ved 5Ghz.. spiller ingen rolle i den sammenhengen jeg snakker om.

 

Så ikke på det som noen krangel akkurat. Vi sto på samme side, og var begge enige når det gjaldt trådens egentlige poeng :)

Lenke til kommentar

Krangel var feil ord, diskusjon var det rette.

 

Jeg vet det var 700MHz og 750MHz det stod i den derre overklokke greia til Nvidia drivern, dette pga jeg kjørte 2d på max, eller 600MHz, husker at det var100 MHz under det jeg kjørte kortet på.

 

 

:blush: Tror noen at det kan være at jeg kjørte 2D frekvensen på 600 MHz som var hovedårsaken til dette ???

 

 

Har alltid kjørt "synkront" på dette, altså samme frekvens på 2d som 3d for å få en mest mulig stabil plattform (tenkte at det skulle bli gjevnere tempratur på vannet??)

 

For å motbygge at f.eks pc'n er stabil i Prime95 ved en klokkefrekvens, men når jeg starter 3dmark, eller et spill, så gjør temp økniga fra skjærmkortet at vannet som kjøler cpu blir for varmt og pc'n kræsjer... :p

 

GPU utvikler kansje bare varme når 3d er i bruk, dette vet jeg for lite om, men tenkte det i det minste ble mindre differanse...

Lenke til kommentar

Off-Topic:

Veldig uklare svar fra deg: "Sånn litt under 100 av den andre på 2d greia..." Jeg prøver heller ikke å være frekk med deg likt som alle andre her.

Men sant skal sies at du påberoper deg retten til å kjefte og anklage alle og enhver her med hvor mye vi disser deg eller hva du prøver å si. Faktum er at du uttrykker deg veldig uklart til tider, noe som gjør at blant annet jeg (som er grønn, men ikke ultra grønn på OC) rett og slett bare gir opp. Eneste jeg får i retur hvis jeg spør om noe er et eller annet om at jeg er frekk (Og ikke få meg til å quote, se selv.)

 

On-Topic:

Har diskutert med muttern som er utdanna sivilingeniør i eletronikk og hun hadde aldri sett et kort bli "sprengt" noensinne. Hu lurte rett og slett på om du hadde fikla med spenninger i systemet ditt. Har du?

Kompisen min (snart utdanna eletro-ingeniør) sa at den brikka kunne være stort sett hva som helst, men mest sannsynlig en spenningsregulator.

 

Ser ut som du har tukla med spenninga i mine øyne. Du sa du hadde et OC system med bl.a. 133Mhz på PCI-e porten din, noe som sikkert også er en avgjørende faktor. Er mye synsing her, men mest sannsynlig ifølge to ingeniører har problemet noe med spenninga di å gjøre.

 

MvH Daniel

 

 

EDIT: Og klokka var da for pokker ikke 18.04, men mer 19.04 tenker jeg..

Endret av colakork
Lenke til kommentar
x850 er ikke akkurat "gammelt", men om en stund kommer jo ATI med kortet basert på R520(?) brikken, som visstnok skal være ganske så vannvittig..

 

Så da kommer nok både x800 og x850 baserte kort til å falle litt i pris, eller tar jeg helt feil nå?

Det kommer an på hva nVidia gjør. Om konkurrentene til x850/800 ikke synker i pris, så kommer nok ikke x850/800 til å gjøre det før nVidia kommer med et nytt toppkort som måler seg med r520.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

750Mhz på core med et 6600GT er jo verdensrekord så vidt jeg vet. 

Verdensrekord med umoddet kort og vannkjøling?

 

De som har kommet over 650Mhz på core har brukt stekere lut enn vannkjøling, og de har kjørt relativt høye spenninger.

 

Jeg viste nuvel ikke at det var så peise bra med 700-1200.

Dessuten, at kortet tok fyr er vel en indikasjon på at det ikke skal være mulig.

 

Jeg vet bare hva det stod der, jeg kjørte en 3dmark test, og fikk bare 3300 poeng, vettasvarte om det var pga for mye overklokking, noen form for "Throtteling" eller noe sånt, men syntes ikke det var fantastisk nok til å publisere det.

Her er det noe som ikke stemmer...

En som er rimelig opptatt av overklokking.. og har drevet med det i 10 år kommer ikke med så vage og udokumenterte utsagn. :nei:

"Jeg kjørte en 3dmark test, og fikk bare 3300 poeng".. ett slikt utsagt er jo helt på t***et!

For det første bør/burde du vite hvilken 3Dmark-test det var.. og selv om det var 3DMark05 så er/var scoren så utrolig elendig både som "single" 6600GT.. for ikke å snakke om "dual" dvs. SLI med 2 stk 6600GT.. *og i tillegg* klokket 750 på core..

Du skjønner sikkert tegninga... :)

Dette slår glatt han("Flexgym") som (i en annen tråd) hadde klokket ett FX5200 til godt over 4k i 3DMark03.. og også "tilfeldigvis" hadde brent opp kortet..

Sorry.. men jeg klarte ikke å la være å kommentere dette..

:blush:

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

Faktisk tror jeg det er nok at det bare var veldig mye spenning inne i den brikka (noe som da igjen impliserer at den var varm :p ), for da utvikler det seg nemlig metallkorrosjon (om jeg ikke har nevnt det før), som kan lede til kortslutning. høres logisk ut i forhold til det jeg skreiv i forrige post. :yes:

 

Angående at han har klokka i 10 år... da har han hatt råd til å kaste bort prosessorer siden han var 13-14 år, så jeg kjøper ikke helt den. :nei: (penger anyone?)

 

MvH Daniel

Lenke til kommentar

Har hatt egen pc i bortimot 12-13 år, begynte ikke å overklokke før 8-9 år siden.

Jeg har ALDRI ødelagt en eneste CPU, så "Colakork" den trenger jeg ikke selge heller, alle AMD cpu'ene mine lever i beste velgående.

Var ingen kjølig på den transistoren, er bare å se på bildet av kortet jeg la ut fra når det var nytt.

 

Beklager hvis jeg har vert arogant eller frekk, kanke noe for det.

Jeg har dessuten rettskrivningsvansker.

 

Når jeg tenker meg tilbake, så har jeg kansje et litt annstrengt forhold til skjermkort... :p

 

 

Historie(slik jeg husker det):

Første pc'n til familien var en 286 22MHz . :dribble:

Andre pc'n til familien var en Tiki 486ZX 33MHz til brodern

Første pc'n min var en 386DX 33MHz.

Overtok brodern's Tiki 486 oppgradert til DX2 66MHz.

Brodern kjøpte en pentium 133MHz.

 

Første "nye" pc'n min, var en Cinet PPI-300 med en Pentium mmx 166MHz, utstyrt med 17" skjerm & Matrox Millenum kortet jeg har i pc'n min nå, den klokka jeg opp til 200MHz 2 dager etter at jeg fikk den... Mamma reiv seg i håret når hun så at den lå spredt utover stua i 1000 biter.. (konifirmasjons gaven).

 

Denne ble etterhvert oppgradert med Voodoo2 SLI fra Diamond.

Dette ble videre kjølt med en sak i fra 3dfxCool.

 

Så kjøpte jeg nytt hovedkort & prosessor, en Celeron 300 og et Abit BH6 hovedkort.

 

Celeron ble klokka til 466MHz, ved hjelp av en T-Rex kjøler fra 3DFXcool, monterte kjølepasta for første gang på den.

 

Cpu'en ble bytta ut til en Celeron 333A, denne ble klokka til 500 MHz.

 

Kombinert med Voodoo2 SLI (vinduet på rommet mitt åpent i 20 - grader) ble det ny 3dmark rekord, 3dmark 99(utgitt i oktober 98`)

 

Denne pc'n hadde jeg til jeg fikk "Gamle pc'n" til brodern, en Dual Pentium 3 800MHz (står faktisk ved siden av meg nå i beste velgående).

 

Denne hadde jeg til jeg kjøpte meg en AMD athlon XP 1800+ og et hovedkort jeg ikke husker hva heter lengre. Samtidig kjøpte jeg meg et Geforce2 MX kort og en Globalwin Cak2-38 CPU kjøler i kobber, med 7200RPM 60mm vifte..

 

Kjøpte en Corsair XMS PC3200 minnebrikke

 

Dette hadde jeg i ca 1 år før jeg skaffa meg vannkjøling i form av et Koolance Chieftower system. Da vannkjølte jeg CPU, GPU & Chipset og lot en kammerat overta det gamle utstyret.

 

Kjøpte et Geforce 2GTS.

 

Ødela et Geforce2GTS kort ved å søle Arctic Adhisive(termisk lim) på feil plass da jeg skulle lime på kobberkjølere til minnet.

 

Kjøpte ny CPU/GPU blokk fra Aquacomputer.

 

Kjøpte et Geforce 4400TI

 

Ødla et Geforce 4400TI kort ved å miste det i bakken så en minnebrikke ble slått løs.

 

Kjøpte et Abit K7N2-Delta kort

 

Kjøpte en AMD Athlon XP 2500+

 

Kjøpte Geforce FX 5800

 

Kjøpte kabinettet jeg har nå, Eheim 1048, Samt komplett sett kjølere fra Aquacomputer.

 

Ødela delvis et Geforce FX 5800 ved å overstramme minnekjølerne.

 

Kjøpte MSI KT600 hovedkort.

 

Kjøpte GeForce 6600GT x2

 

Kjøpte PQI 1024MB Dual ddr.

 

Kjøpte Asus A8N-SLI-Deluxe & AMD Athlon 64 3000+

 

Mesteparten av det gamle er gitt bort, eller solgt.

 

Så og si ALT av det over er kjøpt over tid, ekke sånn at jeg har kjøpt alt det over på dagen, er jo kjøpt over masser av år..

 

 

Fakta om min pc nuh:

 

CPU:

AMD Athlon 64-3000+ (1800MHz) Winchester

Kjørte på 2505 MHz, 9 x 278MHz 1.51v, HTT multiplyer på 3.

Vannkjølt med en Cuplex Pro blokk fra Aquacomputer.

 

Hovedkort: Asus A8N-SLI Deluxe

IDE bus, tvunget til 33MHz, ellers ikke rørt noe.

Vannkjølt med Cuplex kjøler fra Aquacomputer.

 

Minne: PQI Turbo PC4000 1024mb Platinum.

Kjørte på 2x 278MHz med absolutt mildeste timings, 1.85v

 

Hdd1: Maxtor Diamondmax 9+ 200gb, ata 133. (Vannkjølt med Aquadrive)

Hdd2: Maxtor Diamondmax 9+ 160gb, ata 133. Luftkjølt aktivt med hdd kjøler fra Microplex

Hdd3: Seagate Barracuda, 160gb S-ATA. Vannkjølt med Aquadrive)

 

Tv kort: Gainward Entertainmentcenter card.

 

DVD: NEC 2500.

CDRw: Aopen 52-32-52

 

PSU: Forton Sorce Blue Storm 500I (500w).

 

Skjærmkort:

Club-3d 6600GT 128mb PCI express i SLI.

Ikke rørt NOEN instillinger i Bios, ALT på default.

 

JEG trodde PCI express, default frekvens var 133MHz når jeg skrev inlegget lengre bak, men det var 100MHz. Altså de kjørte aldri på 133MHz

 

De var ikke v-modda, aner ikke hvordan man gjør det engang.

Spenningen til PCI-Express var ikke endret i bios.

 

De var overklokka ved hjelp av Nvida 71.89 & Coolbits, tok "Detect optimal frequency" som fant fram til core på noe over 600MHz, men for å være sikker satte jeg den til 600MHz blank. Minnet ble satt til 1100MHz.

 

Slik hadde jeg hatt systemet siden 71.89 kom ut på www.guru3d.com

Uten artifacts eller noen feil/ustabiliteter.

 

Etter at kort nr1 gikk, kjørte jeg "Detect optimal frequency" igjen og da fant den Core til 750MHz og Minne til 1200MHz.

 

Da kjørte jeg Doom 3 og fikk masssser av artifacts.

Klokka ned til 700/1200, kjørte Doom3 igjen uten problemer.

 

Kjørte en 3D Mark2005 default test og fikk 3300 poeng, i og med at jeg hadde fått 5900 poeng med SLI gadd jeg ikke publisere (tar STEIKE lang tid med GPRS).

 

Så gikk det 2 dager, jeg starta trackmania, og poff.

 

Ellers vil jeg legge til at jeg siden nyttår har KUN hatt Telenor GPRS (tilsvarer enkelt ISDN linje) over en K700I til internett pga manglende ADSL dekning !

 

Derfor har jeg ikke vert SÅ oppdatert på ting, eller lagt ut 3d mark resultater støtt og stadig.

 

Jeg har levd på knekkebrød & nudler i laang laaang tid pga Pc forbruket mitt.

 

Jeg har ikke et liv... :p

Endret av SatanClaws
Lenke til kommentar
Har du klart å krase alle skjermkorta som du har hatt til no? :ermm:

Synes han har vært flink til å ta vare på tingene jeg.

 

Det koster å overklokke, ihvertfall når man skal voltmodde og herje.

 

toasted.jpg

 

Bildet er tatt for over et år siden. I den pappesken ligger det nå i tillegg et 9800Pro og 2stk x800Pro VIVO.

 

Det koster å ha det gøy :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
<snip-detaljert-historie>

 

Jeg har ikke et liv... :p

Nåja.. for en nerd hekta på hw/klokking et fullkomment liv egentlig... :)

Kan vel se hvor jeg ender selv.. dersom jeg ikke tar til "vettet"... :p

Lenke til kommentar

Først av alt, jeg tviler ikke på at du har hatt din egen pc fra du var liten, og det skrev jeg aldri heller. At du derimot hadde kjøpt din egen som du klokka som du ville, det har jeg vanskeligheter for å tro, men skriver du det så får jeg vel stole på deg. :p

 

Det gjennomgående her er jo at du har lært litt om at man burde gjøre research ang. hvor langt den generelle OC'en på den tingen du skal OC går.

Har ikke hatt pc nå i lenger enn 5-6 mnd (siden november), men vet allerede begrensinga for min cpu og mitt skjermkort. Sant nok er dette luftkjølt og blir derfor aldri like rått som vannkjøling, men shit, jeg får da de extra jeg vil ha jeg. :!: :D

 

Siden du sier at du har rettskrivningsvansker skal jeg ikke legge meg mer opp i dèt, ikke noen andre heller. Men vi visste det ikke til vårt eget forsvar. :whistle:

 

Siden du ikke har herja med noen ting ang. volt så må jeg vel nesten anta at det er krystallen inni gpu-kjerna som har gjort sitt når du extremOC over på 750. Kanskje det er dette som har gjort at metallkorrosjon har utvikla seg i stor fart og kortslutta ett eller annet til slutt. (Krystallen regulerer spenningen inn til transitorene, så vidt jeg er fortalt)

 

Off-Topic:

Var på farlig vei til å "bli" som dere, helt til cpu-OC stoppa helt opp (forbanna HK :wallbash::realmad::yucky: !!!) Drit i å kjøp det, trodde det var kjempekonge i starten, men har vist seg å være både bråkebøtta mi og idiotiske løsninger overalt, ink stoppe din egen clock uten videre CPU sin skyld :hm: . (Epox EP-9NDA3+ <- :thumbdown: )

 

MvH Daniel

Lenke til kommentar
Synes han har vært flink til å ta vare på tingene jeg.

 

Det koster å overklokke, ihvertfall når man skal voltmodde og herje.

 

Bildet er tatt for over et år siden. I den pappesken ligger det nå i tillegg et 9800Pro og 2stk x800Pro VIVO.

 

Det koster å ha det gøy  :D

Imponerende samling...

 

Jeg har forresten en hel pose med prosessorer...

Fra 286 - mobil 286! - 386 - 486 - Pentium - Pentium mmx - Pentium Pro - Celeron med div klokkefrekvenser, kun socket prosessorer...

 

Samla de når jeg jobba som sysadmin i siviltjenesten og dreiv å kasserte systemer... :p Den pentium pro saken er GEDIGEN og veier sikkert 500gram, nesten bare gull den greia jo.. :p

 

Dæsken, kansje jeg burde begynne å samle på skjærmkort også ??

 

Har i allefall flere kg med skruer og greier samla oppgigjennom åra... VGA-DVI konvertere i hopetall, og hauger av diverse adaptere og konvertere...

Hvem vet, kansje jeg får bruk for en av mine "PS2" til "STOR DIN" keyboard kontakt konverter engang snart ???

Eller brakett for ekstra skriverport ??

Har en super IDE kontroller liggende, styrer optill 4 hdd, ata 33...

Har også en printer hub, med mulighet for tilkobling av 6 printere... på størrelse med en platespiller, men den funker sikkert fint...

Endret av SatanClaws
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...