Gå til innhold

Nextgentel øker igjen


Anbefalte innlegg

Søtt.

Jobber hardt for å få mange innlegg ser jeg.

 

Men hvorfor er det søtt? Sorry kan ikke se noe som helst argument for at noe skal slenge inn en søtt kommentar til denne tråden. At NGT øker hastigheten for å være konkuransedyktig mot Telenor er fornuftig, ikke søtt.

 

Ja, ja, litt off-topic... men det er jo fredag.

Morro og lage off topic gett. :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
For å være ærlig skjønner jeg fortsatt (etter å ha lest artikkelen) ikke hva du mener.

Dette begynner bli komisk :p

 

Du vet forskjellen på netto og brutto, right?

Hvorfor alt dette snakket om netto og brutto? NextGenTel presenterer produktet sitt med en bestemt hastighet, samtidig som de sier at de etter beste evne kompenserer for signaltap/overhead. Om hastigheten fraviker fra dette, leverer ikke NextGenTel produktet de reklamerer for.

Lenke til kommentar
For å være ærlig skjønner jeg fortsatt (etter å ha lest artikkelen) ikke hva du mener.

Dette begynner bli komisk :p

 

Du vet forskjellen på netto og brutto, right?

Hvorfor alt dette snakket om netto og brutto? NextGenTel presenterer produktet sitt med en bestemt hastighet, samtidig som de sier at de etter beste evne kompenserer for signaltap/overhead. Om hastigheten fraviker fra dette, leverer ikke NextGenTel produktet de reklamerer for.

Helt enig. Det jeg mener selv.

Lenke til kommentar
Hvorfor alt dette snakket om netto og brutto? NextGenTel presenterer produktet sitt med en bestemt hastighet, samtidig som de sier at de etter beste evne kompenserer for signaltap/overhead. Om hastigheten fraviker fra dette, leverer ikke NextGenTel produktet de reklamerer for.

Nå er det engang slik at alle leverandører av ADSL sliter med overhead, og de fleste velger fortsatt å unngå å nevne dette. Om NGT som eneste selskap i begynnelsen skulle tatt overhead med i beregningen, ville de på papiret levert dårligere ytelse enn de andre.

Lenke til kommentar
Hvorfor alt dette snakket om netto og brutto? NextGenTel presenterer produktet sitt med en bestemt hastighet, samtidig som de sier at de etter beste evne kompenserer for signaltap/overhead. Om hastigheten fraviker fra dette, leverer ikke NextGenTel produktet de reklamerer for.

Fordi NGT aldri har snakket om å kompensere for dette på opphastigheten før, og fordi dette tydeligvis forvirer folk

Lenke til kommentar
Det er vanskelig å ikke like NGT. Betaler nå 398,- for 5184/672 kbps (brutto) gjennom en avtale med NTNU:dribble:

Vel vel.

 

Vent til du lurer på noe/får problemer :).

Jeg er klar over at kundebehandlingen hos NGT er dårlig, men så lenge produktet er så bra som det er ser jeg ikke problemet. Det er bedre å ha et bra produkt og dårlig kundebehandling enn omvendt. Jeg har ikke hatt noen problemer til nå.

Lenke til kommentar
Det er vanskelig å ikke like NGT. Betaler nå 398,- for 5184/672 kbps (brutto) gjennom en avtale med NTNU:dribble:

Vel vel.

 

Vent til du lurer på noe/får problemer :).

Jeg er klar over at kundebehandlingen hos NGT er dårlig, men så lenge produktet er så bra som det er ser jeg ikke problemet. Det er bedre å ha et bra produkt og dårlig kundebehandling enn omvendt. Jeg har ikke hatt noen problemer til nå.

Problmet er når begge deler streiker.

Lenke til kommentar

Hmm, hadde 2600 før, nå sier ruteren jeg har fått 3700 brutto, skulle hatt 4200 netto. Mister ofte linja. Er dette bare et mellomstadium?:hmm: Litt kjipt å ikke få den linja jeg betaler for samt miste den en gang i timen. Noen som vet om det kommer utbedringer? VPN er et helvete når jeg ikke klarer å holde meg på nettet.

 

Edit: Netto, brutto, poteito potaato

Endret av Olaaaaa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...