Gå til innhold

Nextgentel øker igjen


Anbefalte innlegg

Økt du liksom, pøh. Tror du ikke idiotene setter NED uploadspeeden. Det er jo upload man trenger, ikke så jævla bra dl! :@ /Sint.

(Jeg har Delta 3600/704)

Utrolig så mange som ikke leser artikkelen de diskuterer her da? De har IKKE satt ned uploadhastigheten. De tar bare høyde for overhead, så upload er uendret. Dette står både i artikkelen og er poengtert flere steder i tråden.

 

Man får mer, for en billigere penge, og allikevel så klager man? :no:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Utrolig så mange som ikke leser artikkelen de diskuterer her da? De har IKKE satt ned uploadhastigheten. De tar bare høyde for overhead, så upload er uendret. Dette står både i artikkelen og er poengtert flere steder i tråden.

 

Man får mer, for en billigere penge, og allikevel så klager man? :no:

For å være ærlig skjønner jeg fortsatt (etter å ha lest artikkelen) ikke hva du mener.

 

OT: Har aldri fått den hastigheten jeg skal få fra NextGenTel. Jeg får heller ikke hva jeg skal få nå (600), men 520kbit.

Lenke til kommentar
Utrolig så mange som ikke leser artikkelen de diskuterer her da? De har IKKE satt ned uploadhastigheten. De tar bare høyde for overhead, så upload er uendret. Dette står både i artikkelen og er poengtert flere steder i tråden.

 

Man får mer, for en billigere penge, og allikevel så klager man?  :no:

For å være ærlig skjønner jeg fortsatt (etter å ha lest artikkelen) ikke hva du mener.

 

OT: Har aldri fått den hastigheten jeg skal få fra NextGenTel. Jeg får heller ikke hva jeg skal få nå (600), men 520kbit.

Det er alltid tap av hastighet. Så når de før solgte linjer med 512 Kbps upload, så var den reelle hastigheten litt over 400 Kbps.

Så nå får du den hastigheten du betaler for, capiche ?

Lenke til kommentar

bor i bergen og, vel, her har det i alle fall skjedd noe med linjen min ....

 

 

.... den er nå 3744/64 Kbps :hmm::hmm::hmm:

vil si at ngt er litt for kjiipt når det gjelder opplastingshastigheten min ... det er jo en enorm flaskehals nå. 64kbps er så lite at om jeg åpner en torrent, så kveler den seg selv og resten av connections fra PCen så mye at jeg ikke en gang kan surfe.

 

Supporten hos NGT greide ikke å gjøre noe med problemet :(

Endret av etjazz
Lenke til kommentar
jeg bor i Lillehamme og har ennå ikke fått oppgradert linja mi...  :no:

Hvorfor surmuler du for det? Hva har det med saken å gjøre at du bor i Lillehammer? Alle kan ikke få det på en gang, men det skal visst skje i løpet av mai.

 

 

.... den er nå 3744/64 Kbps  :hmm:  :hmm:  :hmm:

vil si at ngt er litt for kjiipt når det gjelder opplastingshastigheten min ... det er jo en enorm flaskehals nå. 64kbps er så lite at om jeg åpner en torrent, så kveler den seg selv og resten av connections fra PCen så mye at jeg ikke en gang kan surfe.

Det er ikke 640 du har da? Bravo 2000 har jo 400 opp, så det ville jo være rart om du hadde mindre...

Endret av hkm
Lenke til kommentar

Det er ikke 640 du har da? Bravo 2000 har jo 400 opp, så det ville jo være rart om du hadde mindre...

 

nope, 64 ... desverre. Ringte inn feilen til NGT for 10 dager siden - de skulle sende en tekniker til sentralen og se om de fant feilen der, men så langt har det ikke skjedd noe.

 

Har også byttet router for å se om det var noe galt med den jeg hadde, uten at det gjorde noe forskjell...

Lenke til kommentar
Søtt.

Jobber hardt for å få mange innlegg ser jeg.

 

Men hvorfor er det søtt? Sorry kan ikke se noe som helst argument for at noe skal slenge inn en søtt kommentar til denne tråden. At NGT øker hastigheten for å være konkuransedyktig mot Telenor er fornuftig, ikke søtt.

 

Ja, ja, litt off-topic... men det er jo fredag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...