ZigZag Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 Heisann Hva syntes dere er den beste download manageren utenom (DAP)?
zjulik Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 Kjenner bare denne, men den er helt fortreffelig: http://www.getright.com/
_Adler_ Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 Hva er egentlig vitsen med en download manager? At det blir enklere å laste ned mye på en gang?
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 Download extension til Firefox, ingen over, ingen ved siden av
zjulik Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 Hva er egentlig vitsen med en download manager? At det blir enklere å laste ned mye på en gang? De to viktigste fordelene: 1. Den gir deg mulighet for å pause/restarte downloads - kjekt hvis du skulle trenge å stanse, men mest for at du ikke mister 50mb av en 70mb-download dersom forbindelsen skulle bli brutt. 2. Den gir deg mulighet til å laste ned samme fil fra flere steder på en gang - enten flere koblinger til samme server eller flere servere. Dette gir deg som oftest økt hastighet. Eksempel: Bruker jeg nettleseren til å laste ned en fil, får jeg alt mellom 10KBs og 190KBs (max av linja mi) - ofte max, men like ofte ikke. Hvis jeg i stedet bruker GetRight har jeg nesten bestandig 190KBs. Og jeg kan avbryte/gjenoppta. En download manager har også en drøss med andre funksjoner. GetRight inneholder ikke spyware, foresten. Men en del andre tilsvarende programmer gjør.
Ed Hunter Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 Har brukt Star Downloader ein stund og har ingenting negativt å sei om den. Star Downloader
Blåbær Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 noen som har brukt flere programmer og kan sammenligne og si hvilken som de likte best?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå