Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hvorfor kan ikke denne digre tråden bare bli sticky?

Første post i tråden inneholder jo ikke noe fornuftig. Kanskje hvis trådstarter (mck) samler de viktigste momentene fra tråden (Spørsmål og svar) og lager en fin oversikt i første post så kan den sikkert bli klistret (på godt norsk: sticky)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
mck: Du kan ha fått msn-viruset...start på side 1 i tråden og les deg fremover...

Jeg vet jo det da... Startet jo hele topicen her så vet jo hva det dreier seg om, bare lurte på om hva jeg skal gjøre med feil meldingen jeg la ut bilder av! :p

Lenke til kommentar
Start -> Kjør -> REG add HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System /v DisableTaskMgr /t REG_DWORD /d 0 /f

skjedde ikke noe når jeg gjorde det! som sagt tidligere når jeg prøver og opne oppgavebahandlingen kommer det ikke noe feilmelding sånn som med dere andre, den kommer barer ikke opp:S

Lenke til kommentar
Dagens moral

Aldri trykk på en link du aldri vet hva er :cool:

Og at det fortsatt skulle være nødvendig å fortelle folk sånt.... :no:

 

Jeg har 2 meninger omkring dette, er vel kanskje litt egotripp:

 

1. Alle som klarer å skaffe seg virus på denne måten, er for inkompetente til å få lov til å bruke MSN. Spør før du åpner en link, om det er virus eller hva!

 

2. Alle som spør meg om det er virus når jeg sender, er trege i hodet, for alle burde skjønne at jeg holder meg for god til å dra slikt møl innpå maskinen min... :cool:

 

:thumbup:

:ohmy:

 

Det vil si at du spør alle som sender deg link før du trykker på den, slik at du ikke risikerer å få et virus som i samme øyeblikk sender link til alle på listen din, og da slipper de å spør deg om det er en viruslink de har fått?

 

:w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...