royale Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 GuildWars er jo ute i butikkene nå og jeg lurte på om der er mange som skal kjøpe det, og slutte med WoW? Jeg skal fortsette med WoW, men kanskje jeg kjøpe GW engang i tiden.
Icywiz Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 Hørte noe om at Guildwars er gratis å spille etter du har kjøpt spillet. Noen som vet mer om dette?
darkness| Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 Jeg har ikkettestet Guildwars, men jeg kommer ikke akkurat til å slutte med WoW for å begynne med et annet spill, etter at jeg har betalt en "liten formue" for det i tillegg til et par månedsavgifter.
royale Skrevet 29. april 2005 Forfatter Skrevet 29. april 2005 Hørte noe om at Guildwars er gratis å spille etter du har kjøpt spillet.Noen som vet mer om dette? ja, det er ingen måneds avgift.
Icywiz Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 Hørte noe om at Guildwars er gratis å spille etter du har kjøpt spillet.Noen som vet mer om dette? ja, det er ingen måneds avgift. Nice! Da må det jo bare prøves ut, koster kun £17.99 på play.com. Kan jo spilles i tillegg til WoW. :!:
darkness| Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 Hørte noe om at Guildwars er gratis å spille etter du har kjøpt spillet.Noen som vet mer om dette? ja, det er ingen måneds avgift. Nice! Da må det jo bare prøves ut, koster kun £17.99 på play.com. Kan jo spilles i tillegg til WoW. :!: Går ikke an å spille noe i tillegg til WoW. Lever du to liv paralellt? Kanskje du lever i to univers på en gang?
Icywiz Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 Hørte noe om at Guildwars er gratis å spille etter du har kjøpt spillet.Noen som vet mer om dette? ja, det er ingen måneds avgift. Nice! Da må det jo bare prøves ut, koster kun £17.99 på play.com. Kan jo spilles i tillegg til WoW. :!: Går ikke an å spille noe i tillegg til WoW. Lever du to liv paralellt? Kanskje du lever i to univers på en gang? Ja, jeg er schisofren
Aiven Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 Multitask-schizo med fire armer! darkness, siggen din er så kul Men litt OT, jeg har sett endel trailere fra guildwars, men ble ikke veldig imponert. GReit nok at grafikken er pen, men animasjonene virket veldig repetitive. Venter i spenning på anmeldelser.
Icywiz Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 (endret) Multitask-schizo med fire armer! darkness, siggen din er så kul Men litt OT, jeg har sett endel trailere fra guildwars, men ble ikke veldig imponert. GReit nok at grafikken er pen, men animasjonene virket veldig repetitive. Venter i spenning på anmeldelser. Fant en anmeldelse her: Guild Wars review Fikk 10/10 Endret 29. april 2005 av Icywiz
Testo Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 GW har ikke noe måndes pris, men etter det jeg har hør må du kjøpe tillegs pakker.. Lurer litt på hvordan det blir med tanke på kostnader med å drifte servere
Icywiz Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 GW har ikke noe måndes pris, men etter det jeg har hør må du kjøpe tillegs pakker.. Lurer litt på hvordan det blir med tanke på kostnader med å drifte servere Kanskje de satser på å selge veldig mange spill, imed at det ikke er måneds-avgift?
royale Skrevet 29. april 2005 Forfatter Skrevet 29. april 2005 Det finnes kun en server (med fire realms tror jeg).
apoxdigital Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 Har spilt WoW i mangfoldige måneder, nesten et år, og testa ut Guild Wars som et alternative spill når jeg ikke har annet å gjøre. Synes faktisk det var utrolig fett, digger RPG systemet og hele måten spillet er gjort på. Kommer ALDRI til å gi opp WoW uansett, men GW er et dritkult alternative game
Testo Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 GW har ikke noe måndes pris, men etter det jeg har hør må du kjøpe tillegs pakker.. Lurer litt på hvordan det blir med tanke på kostnader med å drifte servere Kanskje de satser på å selge veldig mange spill, imed at det ikke er måneds-avgift? De har tenk å selge mange tillegs pakker. (expansjoner)
Idioteque Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 GW har ikke noe måndes pris, men etter det jeg har hør må du kjøpe tillegs pakker.. Lurer litt på hvordan det blir med tanke på kostnader med å drifte servere Ekspansjonene er valgfrie å kjøpe, og man vil ikke bli bedre i PvP selv om man har en ekspansjon, man vil bare ha mer å velge mellom, men man vil ikke bli kraftigere. De satser på å selge mange spill/expansions og serverstrukturen er veldig kostnadssparende.
royale Skrevet 29. april 2005 Forfatter Skrevet 29. april 2005 Jeg har ikkettestet Guildwars, men jeg kommer ikke akkurat til å slutte med WoW for å begynne med et annet spill, etter at jeg har betalt en "liten formue" for det i tillegg til et par månedsavgifter. samme her.
DoNotWant Skrevet 1. mai 2005 Skrevet 1. mai 2005 Tror nok de har tapt endel på å lansere etter WoW. Vurderte GW mens jeg hadde sinnsyke problemer med blizz-support..Håper jeg får prøvd det.
Darx* Skrevet 1. mai 2005 Skrevet 1. mai 2005 Må bare si at jeg er imponert av grafikken etter jeg så to tre klipp fra GW og alle screenshotsa de har på hjemmesida si. Og i tilleg er det ingen måneds avgift :o. Må testes, må testes!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå