Gå til innhold

Hvorfor tilbringer Du så mye tid på forumet?

Perra1

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her når jeg kommer hjem fra jobb eller skal få besøk. Synes det er verre å kaste bort tid med å se på tv enn å sitte her ass...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er så mange medlemmer her at det virker som om alle sitter hele dagen.. Men mange gjør det nok.. Har kuttet ned på hw-tida mi vel og merke.. dra heller til en kompis eller noe.. :)

Skrevet

Startet å bruke forumet for å lære om programmering og koding. Så startet jeg å makke i musikk delen og i The Elder Scrolls delen, er gøy å diskutere med folk som har de samme interessene som deg selv :)

Skrevet

Henger her ikke SÅ mye, men har begynnt litt for og spre budskapet om MacGyver :p neida, det er gøy og utrykke meningene sine, selv om man får tilbakemeldinger om de, som ikke alltid er gode :p

Skrevet
ikke mer en 3timer om dagen :blush::p

glemte å skrive hvorfor jeg bruker tiden her..

grunnen til at jeg bruker tiden her er at jeg ikke har et liv.... er ikke my eå gjøre når det ALDRI skjer noe her og i tillegg så bor jeg 5km i fra nermeste hus.

Skrevet

- Jeg er en svamp når det gjelder nyttig og unyttig informasjon.

- Et sted en kan hjelpe andre med sine problemer mot at de hjelper deg hvid du har problemer (dette gjelder forsåvidt både OT delen og HW delen)

- Dette forumet er den sosiale nerdens paradis

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...