Gå til innhold

Rippe DVD... Region?

Burk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk nylig en dvd som var fra USA og dermed måtte jeg skifte region, noe jeg bare kan gjøre et par ganger. Går det an å rippe dvd-en slik at jeg slipper å bekymre meg for dette med regioner?? Hvilket program bør jeg bruke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

altså.. hvis du ripper feks en av filmene dine som er sone 1 kan du godt spille divx-filmen på dvd-spileren din (så lenge den støtter divx) uten at du trenger å ha noen bekymringer på om det går pga sonen på dvd-platen....

Skrevet

Hvis jeg bruker DVD Decrypter får jeg vel .vob-filer. Hvordan brenner jeg dem til DVD??

Jeg har Instant CD+DVD som brenneprogram for tiden...

Skrevet

du kan titte på denne guiden til hardware.no om hvordan du gjør dette. denne guiden er litt gammel så du vil kunne finne nyere utgaver av disse programmene... men du får iallefall en innblikk i hvilkene programmer som er bra å bruke til hva..

Skrevet

DVD Shrink funker fett, men mener man fortsatt må skifte region før man ripper hvis man ikke har sonefri spiller eller valgt riktig region fra før.

Løsning:

La SlySoft AnyDVD kjøre i bakgrunnen (fjerner alle sperrer kopi/ region) og rip med DVD Shrink som gjør kopien sonfri :)

Skrevet (endret)
Hvis jeg bruker DVD Decrypter får jeg vel .vob-filer. Hvordan brenner jeg dem til DVD??

Jeg har Instant CD+DVD som brenneprogram for tiden...

I Nero velger du DVD Video og kopierer alle .vob filer ++ over i video ts mappa, burde være stort sett det samme..

Endret av cyberpet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...