xaedus Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 (endret) Hvor mange av dere spiller med invert mouse(y-axis)? jeg gjør det... Det hele startet for meg med star wars jedi knight dark forces 2 (1997) der invert var basic på spillet. siden har jeg spillt med det. lurer på om "vi" er i sterkt undertall eller ikke. Endret 25. april 2005 av xaedus
Belfez Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 hater det jeg(forde jeg ikke klarer det) ..må ha sånn vanelig
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Jeg har spilt med invert mouse siden Quake kom i '96, av den enkle grunn som at det er logisk. Lener man seg bakover, så ser man opp og lener man seg forover så ser man i bakken.
MrLee Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Skulle akkurat til å poste Nøyaktig det samme som Kazuo..
osmoen Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Jeg har spilt med invert mouse siden Quake kom i '96, av den enkle grunn som at det er logisk.Lener man seg bakover, så ser man opp og lener man seg forover så ser man i bakken. hadde musen vært en joystick er jeg enig i utsagnet ditt, men en mus lar seg ikke i noen særlig positiv grad vippe frem og tilbake slik at dette med lening ikke fungerer helt begynte med fps-spill rundt q2-tider (wolfenstein/doom etc. ikke medregnet da disse ikke har opp/ned-titting ) og har alltid kjørt non-inverted. for å kjøre et "motangrep"; når man ser opp ser man opp og når man ser ned ser man ned.
MrLee Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 (endret) edit: jeg må lese poster bedre Endret 25. april 2005 av MrLee
kdog Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Jeg har spilt med invert mouse siden Quake kom i '96, av den enkle grunn som at det er logisk.Lener man seg bakover, så ser man opp og lener man seg forover så ser man i bakken. spilte med invert siden den tid jeg og, frem til et års tid siden. Byttet for morro skyld, og har ikke gått tilbake til inverted. Min konklusjon: bruk det du liker best.. kommer på det samme. Ikke bytt fordi noen mener det ene eller andre er best.
xaedus Skrevet 25. april 2005 Forfatter Skrevet 25. april 2005 tror det hele startet på midten av 90'tallet da di første bra 3d fps spillene kom ... tror nok det sitter i oss ennå og det er derfor vi inverter.
vivastar Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 (endret) Spilte med invert mouse på Quake 1 og en del andre spill, fungerte greit men nå begynner det å bli litt gammeldags syns jeg.... spiller nå med ikke invert mouse! Det er vel de gamleste gamerene som spiller med invert mouse nå, uvane kanskje fra "old time" spillene? Lurer på hvor mange ifra 12-16 års alderen spiller med invert mouse nå? ikke mange tror jeg.... Endret 25. april 2005 av vivastar
joac Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Hvor mange av dere spiller med invert mouse(y-axis)? jeg gjør det... Det hele startet for meg med star wars jedi knight dark forces 2 (1997) der invert var basic på spillet. siden har jeg spillt med det. lurer på om "vi" er i sterkt undertall eller ikke. hehe spiller med invert av akkurat samme grunn Jedi Knight Dark Forces 2
xaedus Skrevet 25. april 2005 Forfatter Skrevet 25. april 2005 (endret) du har sikkert rett i at det er di elste gamerene som spiller med invert ennå vivastar, men jeg ser ikke noe grunn for at di yngre ikke kan begynne med det også Kan det egentlig ha noe å si på aimen eller? Endret 25. april 2005 av xaedus
siDDis Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 invert pågrunn av q1 og fordi det er mest naturleg
Acurus Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 (endret) Invert Quake som er satte det igang her og. Glømte og snu den når eg tok oppigjen pc spill for et par år siden, men skjønte ingen ting når eg ikkje klarte noen ting. Så bytta eg, og alt falt på plass. Det var ein god følese. Endret 25. april 2005 av kule-ku
aklla Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 spiller med invert ja, kunne ikke tenkt meg noe annet, er det eneste som er naturlig xaedus: aimen har ingenting med invert, det er en vanesak...
Zeph Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Neineinei...har alltid spelt vanlig, så å bruke Invert er det ingen grunn til, ikkje at eg hadde klart det heller.
Complexity Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 neeeh.. syns det bare blir vanskeligere med invert bruker det på flyspill da. men da skal det gjo være sånn
fAight Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Invert mouse...siden Quake (trodde det var siden Doom, men så vidt jeg husker så brukte man ikke mus da..hadde hvertfall ikke mouselook opp og ned)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå