Gå til innhold

Kritiser bandet eller musikken

834HF42F242

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

anth og jeg har ikke samme musikksmak, det er i alle fall sikkert.

Metallica er et band jeg aldri har likt, uvisst av hvilken grunn. Det er bare noe med dem som gjør at jeg ikke klarer å høre på dem.

Ellers er jeg ikke så overbegeistret for danseband- og countrymusikk...

Skrevet (endret)

Jeg forakter alt som har med DJs å gjøre (merk nic), de har faktisk ingen kreativitet til å lage egen musikk, så de må ta (stjele?) andres og mikse den.

- D.J.

Endret av DjSlayer
Skrevet (endret)

Altså, hva skjer med å bidra NOE mer i en tråd enn et smilefjes?

Går jo ikke an å diskutere engang!

Helt kurant at folk hater ting, jeg vil bare vite hvorfor og eventuelt om det kommer av uvitenhet, ignoranse og fordommer (som er tilfelle de fleste gangene)

Endret av Kowalski
Skrevet
Jeg forakter alt som har med DJs å gjøre (merk nic), de har faktisk ingen kreativitet til å lage egen musikk, så de må ta (stjele?) andres og mikse den.

- D.J.

Relativt klart eksempel av uvitenhet, ignoranse og fordommer :thumbup:

Skrevet
Jeg hater black metal band med unødvendig dårlig produksjon....

Litt "røff" produksjon er sjarmerende hvis det passer inn vil eg si da, MEN aaalt for mange black metal band som rett og slett har DÅRLIG produksjon bare for å være tr00/kvlt er utrolig teit ja.

Skrevet
Jeg hater black metal band med unødvendig dårlig produksjon....

Litt "røff" produksjon er sjarmerende hvis det passer inn vil eg si da, MEN aaalt for mange black metal band som rett og slett har DÅRLIG produksjon bare for å være tr00/kvlt er utrolig teit ja.

Nåvel, dei fleste har vel så dårlig kvalitet på opptakta fordi dei ikkje har råd til meir. Et band som fortsatt er undergrunns har av og til litt begrensa å gå på. :p Dei fleste som har muligheit til det får spelt inn skikkelig. (Utenom Darkthrone =P)

Skrevet
Jeg hater også band som Tool, Nightwish, Dream Theater og Slipknot.

Ser du Tool som i samme gate som Nightwish, Dt og slipknot?

Skrevet

Kan Trance snart forbys? Takler ikke Trance, det er umulig å forestille seg frustrasjonen jeg føler på de fleste LAN, hva er det med denne pipende, uhøflige pariodieringen av musikk, det er SYKT!

Skrevet
black metal er ikke noe stort!! alt de gjør er å rope som noen annen satanister!! hører jo ikke vha de sier!!

Du går ikke glipp av noe.

Skrevet
black metal er ikke noe stort!! alt de gjør er å rope som noen annen satanister!! hører jo ikke vha de sier!!

Må bare si at jeg absolutt ikke er enig :)

Men det er bare min subjektive tanke da :)

Skrevet (endret)

hva om folk også opplyser om hvorfor de hater det de hater...?

den musikken jeg hater hater jeg fordi folka som spiller/synger den oppfører seg som noen idioter for å få oppmerksomhet. De klarer liksom ikke å få nok oppmerksomhet med musikken...

for de som ikke fikk det med seg så hater jeg:

- rap/ r&b ect.

- pubis punk, være seg blink 182, sum 41 osv.

- techno (har egentlig ikke noe spessielt imot det, men jeg hører ikke noe på det, så..)

Endret av andesam
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...