Gå til innhold

Dell Inspiron 9300 - erfaringer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har lyst på 17" PB, bare synd den koster 23k :no:

Om jeg ikke betalte selv, og 9300'n var likt spec'et som pb'n, ville jeg gått for pb. MEN dersom 9300 kom med uxga, ville saken vært en helt annen. Apple er veldig sære på dette. Altså å ha samme pixeltetthet på alle skjermene sine. Kanskje positivt om man driver med grafisk produksjon. Ikke vet jeg. :shrug:

Lenke til kommentar
Hvis man ikke må bestille samme maskinen så er jeg med på gruppekjøp. X1 jeg er interessert i (hehe, tippet dere vel :p)

Damn. X1 er sexy! Tynnere enn powerbook 12" også! Har lyst på den i tillegg til 9300'n min. Det beste fra to verdener! :thumbs:

X1 er flott ja. Blir ypperlig å "dra den med seg" (man får den jo nesten ned i innerlomma) på forelesninger og lesesal på NTNU til høsten. Ooh, jeg gleder meg :)

Lenke til kommentar

Damn. X1 er sexy! Tynnere enn powerbook 12" også! Har lyst på den i tillegg til 9300'n min. Det beste fra to verdener!  :thumbs:

X1 er flott ja. Blir ypperlig å "dra den med seg" (man får den jo nesten ned i innerlomma) på forelesninger og lesesal på NTNU til høsten. Ooh, jeg gleder meg :)

Noe av det kuleste jeg ser, er når folk holder lappen med den ene hånden og skriver/bruker musen med den andre. :D

Lenke til kommentar
Laptop mellom tommel og pekefinger er kult. :dribble:

Jepp! :D

Ta en kikk på denne snutten, så kanskje du nesten mister lysten på 9300? Det gjorde nesten jeg, inntil 9300 kikket opp på meg med de nydelige dådyrøynene sine. Med dådyrøyne mener jeg selvsagt wuxga-skjermen. :D

Ehm, var en dårlig filmsnutt, men ser hva du vil frem til (gubben som står helt avslappet og holder maskinen med venstrehanda, mens han driver på med ett eller annet på maskina).

 

Hvis jeg ikke tar helt feil var det en Sony Vaio X505 han holdt der. DET er digg maskin det, bare 785 gram. Men så koster den billigste 25000,- i tillegg til at det ikke eksisterer en norsk versjon, så tror jeg holder meg til Dell. Liker faktisk X1 bedre, siden den har større skjerm med bedre oppløsning, i tillegg til en del bedre ytelse.

 

Glede seg til jeg moter meg opp til å bestille. Gleder meg enda mer til jeg har maskinen i hus. Knaskje jeg spaserer frem og tilbake i gangen med maskina i handa mens jeg skriver innlegg på hw-forumet? :woot:

 

Men er ikke dette en i9300-tråd? :p

 

 

gixer og Larsen: Skulle likt å sett dere stå en stund med henholdsvis 1557 og 9300 mellom fingerne. Tror nok dere må bytte hånd en del ganger :)

Endret av Nostradamus
Lenke til kommentar
Skal gjøre et forsøk i alle fall, men nå går jeg og legger meg, så dagene går fortere til jeg får bestilt pc-en, svarte det er kjipt å mangle noen hundrelapper. :thumbdown:

:no: Ikke bra det der.. 400kr du sa? Tigg på gata! :p Jeg klarte å samle inn 250 kroner på en dag, da jeg mista lommeboka på Mo i Rana da jeg skulle hjem! :thumbup: SKIKKELIG digg, as. :nei:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...