Gå til innhold

Rygge på speil


buskmann

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lite sannsynlig at det løper en 4-åring midt i bilveien. Men selvsagt, dersom jeg rygger i et boligområde/parkeringsplass/annet sted der man treffer annet enn biler, snur jeg meg selvsagt.

Ja, er det ikke i forbindelse med parkering o.l. 99% av all rygging foregår da? Kan ikke huske sist jeg rygget på en vanlig bilvei...

Endret av Shimano
Lenke til kommentar

Hehe, Jon@s... :D

 

Hvis jeg skal rygge langt (ut en av grusvei f.eks.) bruker jeg å snu meg og feste blikket langt bak. Da går det unna. På finrygging, som parkering osv, bruker jeg konsekvent speilene.

 

Må vende meg til å bruke sidespeilene mer siden jeg holder på å ta C1-lappen nå...

Lenke til kommentar
Lite sannsynlig at det løper en 4-åring midt i bilveien. Men selvsagt, dersom jeg rygger i et boligområde/parkeringsplass/annet sted der man treffer annet enn biler, snur jeg meg selvsagt.

Ja, er det ikke i forbindelse med parkering o.l. 99% av all rygging foregår da? Kan ikke huske sist jeg rygget på en vanlig bilvei...

Hehe, du bor ikke på Vestlandet du nei... :wee:

Lenke til kommentar

Når jeg rygger fort snur jeg meg bak. Ingenting annet duger under høyhastighetsrygging, på grunn av den gode oversikten man får.

 

Til presisjonsrygging bruker jeg speil, så vel som alt av parkeringer. Mine parkeringer skal selvfølgelig være helt perfekte, og derfor må jeg bruke sidespeil for å se oppmerking og lignende. I tillegg fungerer sladrespeilet fint til å sjekke om man har noe rett bak seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...