Jokka Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Jeg byttet mitt passord men husker det , eller husker det med det funker ikke Hvordan kan jeg få fikset det uten formatering ? Jeg har just laget hjemmeside så formatering er kjipt da Går det an å gjennomrette maskinen til et tidligere tidspunkt ? Vær så snill å hjelp meg
Renshai Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Siden du mener å huske passordet, men det ikke virker kan det jo låte som et CAPS-lock problem.. Prøvd å ha ha den på/av mens du skriver passordet, evt skrive første bokstaven med shift inne slik man ofte gjør i starten av en "setning"?
gastingen Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Skal du få hjelp, so må du fortelje kva OS som vert køyrt. Eg går ut i frå at det er din private pc.
jh_ Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 ERD Commander er et program man kan bruke til å resette passordet på pc-en.
Jokka Skrevet 20. april 2005 Forfatter Skrevet 20. april 2005 Jeg kommer ikke in på selve pc windows. så lurer på hvilke muligheter jeg har uten at jeg må formatere
_lefze_pwns_all Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 boot opp i sikkerhets modus, og gå på kontrollpanel og fjern passord.. funka fjell her
arokh Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 boot opp i sikkerhets modus, og gå på kontrollpanel og fjern passord.. funka fjell her Man må fortsatt logge inn på 2000/XP i sikkerhetsmodus. Trådstarter: Se på http://home.eunet.no/~pnordahl/ntpasswd/
Jokka Skrevet 20. april 2005 Forfatter Skrevet 20. april 2005 Ingen som kan hjelpe ?? Har mistet passordet til å logge seg inn i windows . så lurer på hva jeg kan gjøre uten å formatere ! VÆR SÅ SNILL Å HJELP !
ZyberZone Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 boot opp i sikkerhets modus, og gå på kontrollpanel og fjern passord.. funka fjell her Man må fortsatt logge inn på 2000/XP i sikkerhetsmodus. Trådstarter: Se på http://home.eunet.no/~pnordahl/ntpasswd/ Vel, om han har flere kontoer på PCn så er det ofte at Admin ikke har satt passord... Da funker sikkerhetsmodus Ellers, erstatt SAM filen på PC'n. Orker ikke å forklare det nå, men du finner om du googler
Renshai Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Kanskje greit å gi tilbakemeldinger om hva du har prøvd? Testa caps og stor forbokstav? Testa linken fra Arokh (og hva slags feil fikk du når du testet den siden du tydeligvis fortsatt ikke kommer inn)?
TriNitroToluen Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Det finnes diverse linux-boot cder som fikser sånne ting. Vi har en på jobb, men er sikkert abre å søke på nett etter det.
Jokka Skrevet 20. april 2005 Forfatter Skrevet 20. april 2005 Har prøvd med caps look osv men lurer på om jeg kunne starte pcen via et programm på ei plate sånn at du kmr inn i windows uten pw for da kan jeg sifte pw når jeg har kommet inn der
Timur Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Les her http://www.petri.co.il/forgot_administrator_password.htm Du kan f.eks laste ned et iso fra siden som Arokh nevnte, brenn det på en cd og start opp pc'en med den. Resten skjønner du sikkert, hvis du bare leser. Bør vel snart lages en sticky om dette, begynner å bli ganske mange som spør om dette.
Rikky Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Et passord har ingenting med hardware å gjøre, flyttes til programvarekategorien.
moray Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Ingen som kan hjelpe ?? Du har jo fått masse hjelp. En ting som funker er å få tak i ERD commander som ble nevnt tidligere i tråden også, brenne dette på en CD og boote fra dette programmet. DU vil få et GUI som ser litt annerledes ut enn Windows sitt, men du vil komme inn og kunne fjerne eller forandre administratorpassord. ERD commander
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå