Gå til innhold

Feil og mangla ved WoW


Anbefalte innlegg

Når ej he spelt WoW he ej sett monge rare situasjona. No e ej sjølv 49 tauren warrior.

 

1. Paladins kan heale sej når dei vil uten å måtte vente i f.eks 2 min slik som mej. Joda. Mana. Men de ska ikkje mykje tenking til for å finne ut at en person me over 10 i intelligens kan skaffe sej litt utstyr som hjelpe til mot mangellen av mana.

 

For ikkje so lenge sida studerte ej en kamp mellom en paladin og et stort troll. Paladinen gjor egentli ikkje mykje skade på de store trolle som va litt høgare enn han i level slik at paladinen sakte men sikkert musta hp. Når paladinen hadde lite liv tok han heal på sej sjølv. På samme trolle heala paladinen sej 4 ganga. Skulle likt å sett om warrior fekk samme egenskap me potions. No e de sikkert monge som whina om at de e no nåken som må kunne heal og at manaen forsvinne fort.. Jadda jadda. Den paladinen som ej såg hadde iallefall godt over 50% mana etter å ha heala sej 4 ganga.

 

 

2. En warlock (48) kunne uavbrutt bruke fear på mej mens han tok min gode venn kugrisn (46 druid) . Kvar gang ej slutta å springe rundt som tulling ville warlocken bruke fear på mej igjen slik ej rota mej bort i alle slags dyr og når kugrisn va daud og han fokuserte angrepa på mej då hadde ej 199 ulva, ugle, elefanta og anna makk etter mej. Når ej då brukte mitt beste forsvar der ej tek 75% mindre skade i heile 15 sekund fekk ej stunn på mej slik den vart bortkasta. No e situasjonen slik at ej he 4-5 dyr etter mej mens ej endeli he nådd fram til den lille warlocken dør ej når warlocken he 10% liv igjen.

 

------------

Ej skulle gjerne ha kunne brukt heal når ej ville, kanskje redusert de som e beste forsvare mitt sin cooldown-time til 30 sek istadenfor 30 min. Fått blizzard til å redusere fear-tida me iallefall 10 sekund slik ej slepp å krysse et heilt område på kryss å tvers før ej endeli kunne makke min vei tilbake til en fiende som kan bruke samme fear tingen når han vil. Kunne blizzard gjort ditte for mej ville kanskje de blitt litt ballansert gameplay.

 

So.. Til alle som no svara at ditte e gjort for at folk i spele skal gå i sammen i gruppe og ha sine rolle.. Ka klasse e du egentli? Ej kan tenke mej at du e en Human Paladin slik 60% av alle folka som spela WoW e. Kanskje dei skulle droppa alle andre klasse og de va kun paladins du kunne ha velgt?

 

 

 

 

Andre me slike meir eller mindre grove feil?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De har allerede sagt de skal nerfe fear. Den blir vanskeligere å utføre for hvert forsøk, noe sånn som 75% sjanse andre forsøk, 50% tredje, 25% fjerde.. De har også satt en max grense på 15 sekunder effekt fra spellen.

 

Denne nerfen har gjort warlock nesten helt ubrukelig i PvP (i PvP til forskjell fra mot mobs, så går man alltid etter warlocken og ikke hans pet). De har blandet seduction til succubus sammen med fear.. så når man har brukt en fear, er det 75% sjanse for at seduction virker osv. Vel og bra for de som er offeret, men for warlockene er dette særdeles dårlige nyheter.

 

Ta en titt innom warlock forumet på WoW-sidene, så vil du fort se at de ikke er veldig glade for tiden. :D

 

edit: forandret ordet dyr til pet. Rett skal være rett. :)

Endret av Nimzo
Lenke til kommentar

heh. warrior er jo ikke motparten til paladins da. det er shamans. og de kan også heale seg selv. dog shamans ikke kan bruke plate, så utgjør de mer skade enn en paladin. helt ærlig så er paladinen sinnsykt oppskrytt og kjedelig å spille. derimot shaman er litt mer spennende.

 

en warrior har ikke heal. det har heller ikke mages, rogues, warlocks eller hunters. men vi klager ikke. for vi har våre egne store fordeler. syntes det er litt tafatt å begge om heal på en char som aldri kommer til å få det, med mindre du får fatt i ett item som har "Use: heal X amount of hp".

 

derimot. enig i at warlock har en litt for stor fordel med "fear" funksjonen sin. den burde hatt litt lengre cooldown og kortere duration. om du ikke er undead med Will of the Forsaken har du som oftest nubbsjans hvis han/hun først klarer å få inn fear'en sin.

 

EDIT: ja. og enig med deezee. måtte lese masse omigjen fordi jeg ikke skjønte hva du skreiv :roll:

Endret av phervagor
Lenke til kommentar

Hvis jeg leste og forstod posten rett så sier du rett og slett at healing er feigt og at det burde alle andre få lov til (ang. delen med paladin). Vel, det er faktisk meningen at Paladins skal kunne heale seg selv og andre mens warriors ikke skal det. Tro det eller ei, så gjør warriors 10x mer skade enn paladins. Rart at du klager på healingen, og ikke "de 3 livene" som alle andre skriker etter. Paladins er seigliva, og det skal de være.

 

Om en paladin går for intellect utstyr for å få mye mana, så går jo det utover andre ting som hp (stamina) og skade (strength).

Lenke til kommentar

Det du skulle gjort var:

 

Få druiden til å roote minion til warlock.

Så springer du bort til han og bruker _din_ fear ting. Når walock er litt unna pet får du druid til å gå catform på han. Dersom han tar Fear (noe han må/burde) springer du på han mens han enda har cooldown. Når fear er over tar druid å healer deg mens du slåss.

 

Tar ikke mange sekunder å ta en cloth bruker i melee (chop chop >:D)

Lenke til kommentar

Det er vel en vanlig sak bland oss druid's at vi sier vi kjeder mobsen ihjel :blush:

 

Elendig dps for det meste, men seigliva som bare juling! Uten healingen hadde det ikke vært en mann som ville spilt druid, det er en del av pakken. Jeg kan takle minst like mye med druide min som med hunteren min, healer, tanker som bear og tar tiden til hjelp. Uten healingen ville druiden min vært som en hunter uten ranged våpen og pet...

Lenke til kommentar

Hehe! Det er jo skikkelig inngrodd sunnmørsk nynorsk det der da. Bodde ei tid i nærheten av Ulsteinvik så jeg skjønte faktisk hva som ble skrevet :w00t:

 

Slik jeg forstår det er dette en "warrior sucks" post rettet spesielt mot paladin og warlock. Skjønner at det kan være frustrerende, men alle klasser har sine "nemesis-klasser". Det vil si klasser som er nærmest umulig å slå i pvp.

 

Nå vet jeg vel faktisk hvem opprinnelig poster er i spillet. Har nemlig sprunget på Kugrisen og en annen kar jeg ikke husker navnet på. Du spiller på Dragonmaw?

 

Anyway, som warrior er det viktig å ha rette utstyret og å bruke rette abilities. Selv valgte jeg undead warrior nettopp for å kunne bryte Fear. Polymorph har ikke noe å si etter min mening siden jeg vil heale opp evt skade jeg tok før poly. Klart, en mage vil få inn en fin alpha-nuke på meg, men mage er papir for en god warrior. Det verste for min warrior for øyeblikket er root/slow.

 

Hadde selv en uhyrlig morsom kamp mot en 36 paladin (jeg var 31 warrior) der jeg klarte å blø ham tom for mana (han heala 4-5 ganger i kampen) og hadde ham nede på 30-40% health da en kompis av ham hoppet inn i kampen. Hadde vi fått fortsette skulle jeg nok vunnet.

 

Men det er kanskje litt småfeigt å løpe rundt med Whirlwind Axe (med +5 dmg enchantment og +6 sharpening) på lvl 30... :tease:

Lenke til kommentar

Hehe. Posten skreiv ej i sinne etter å ha blitt tatt av en motstander som ej egentlig skulle ha tatt enkelt. Det at ej hadde spelt WoW sammenhengandes i 12 tima hjalp vel ikkje stort heller.

 

Joda ej spela på Dragonmaw. Han du ikkje huska navne på va sikkert mej. :yes:

Lenke til kommentar

Humm, den kampen du hadde med Warlock'en, jeg spiller warlock og har merket veldig mye i det siste at Warrior's får "immune" da jeg fear'er en gang eller to, litt senere sier en i guilden min at Warriors blir immune mot fear da de er i berserker stance, skal jeg ta en Warrior i berserker stance er jeg avhenging av å ha succubus med meg ellers er jeg rimelig fort gnomebiff.

Endret av Kyppre
Lenke til kommentar
De har allerede sagt de skal nerfe fear. Den blir vanskeligere å utføre for hvert forsøk, noe sånn som 75% sjanse andre forsøk, 50% tredje, 25% fjerde.. De har også satt en max grense på 15 sekunder effekt fra spellen.

 

Denne nerfen har gjort warlock nesten helt ubrukelig i PvP (i PvP til forskjell fra mot mobs, så går man alltid etter warlocken og ikke hans pet). De har blandet seduction til succubus sammen med fear.. så når man har brukt en fear, er det 75% sjanse for at seduction virker osv. Vel og bra for de som er offeret, men for warlockene er dette særdeles dårlige nyheter.

 

Ta en titt innom warlock forumet på WoW-sidene, så vil du fort se at de ikke er veldig glade for tiden. :D

 

edit: forandret ordet dyr til pet. Rett skal være rett. :)

DENNE posten beskriver det veldig godt. 20 forumsider med warlocks som vil ha fear fjernet. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...